O osmanta Lid 22 jun 2011 #1 hallo manta liefhebbers mijn naam is osman komt uit tilburg dit is mijn manta...
O osmanta Lid 22 jun 2011 #2 @louwe 16 klepper wrote:@osmanta wrote:hallo manta liefhebbers mijn naam is osman komt uit tilburg dit is mijn manta... welkom osman maar er gaat iets mis met je plaatje want ik zie hem niet klopt iets mis gegaan ben even bezig maar lukt niet fotos plaatsen
@louwe 16 klepper wrote:@osmanta wrote:hallo manta liefhebbers mijn naam is osman komt uit tilburg dit is mijn manta... welkom osman maar er gaat iets mis met je plaatje want ik zie hem niet klopt iets mis gegaan ben even bezig maar lukt niet fotos plaatsen
O osmanta Lid 22 jun 2011 #3 @louwe 16 klepper wrote:@osmanta wrote:hallo manta liefhebbers mijn naam is osman komt uit tilburg dit is mijn manta... welkom osman maar er gaat iets mis met je plaatje want ik zie hem niet klopt iets mis gegaan ben even bezig maar lukt niet fotos plaatsen
@louwe 16 klepper wrote:@osmanta wrote:hallo manta liefhebbers mijn naam is osman komt uit tilburg dit is mijn manta... welkom osman maar er gaat iets mis met je plaatje want ik zie hem niet klopt iets mis gegaan ben even bezig maar lukt niet fotos plaatsen
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 23 jun 2011 #6 welkom hier nette manta zo op het plaatje te zien :thumbup
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 23 jun 2011 #7 welkom hier nette manta zo op het plaatje te zien :thumbup
B Black Magic Loopt hier de deur plat 23 jun 2011 #8 welkom zeker een leuke manta om te zein zou graag wat meer foto's willen zien
B Black Magic Loopt hier de deur plat 23 jun 2011 #9 welkom zeker een leuke manta om te zein zou graag wat meer foto's willen zien
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 23 jun 2011 #10 Dikke Manta :thumb ken hem alleen niet :angel
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 23 jun 2011 #11 Dikke Manta :thumb ken hem alleen niet :angel
O osmanta Lid 23 jun 2011 #12 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Dikke Manta :thumb ken hem alleen niet :angel klopt ik heb hem drie maanden terug gekocht in duitsland alleeen hij was nog niet oldtimer ik rij al maandje mee ..
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Dikke Manta :thumb ken hem alleen niet :angel klopt ik heb hem drie maanden terug gekocht in duitsland alleeen hij was nog niet oldtimer ik rij al maandje mee ..
O osmanta Lid 23 jun 2011 #13 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Dikke Manta :thumb ken hem alleen niet :angel klopt ik heb hem drie maanden terug gekocht in duitsland alleeen hij was nog niet oldtimer ik rij al maandje mee ..
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Dikke Manta :thumb ken hem alleen niet :angel klopt ik heb hem drie maanden terug gekocht in duitsland alleeen hij was nog niet oldtimer ik rij al maandje mee ..
O osmanta Lid 23 jun 2011 #18 @Kermitkiller wrote:welkom hier nette manta zo op het plaatje te zien :thumbup jaa op foto alles is mooie in het echt ook hoor ..leerbekeleding,centraal,stuurbekerachtiging,elek.ramen alleen ligt er 2.0e in mijn wens is 2.4. ooit..niet tevereden over remmen, na vakantie komt er grotere remmen onder ..
@Kermitkiller wrote:welkom hier nette manta zo op het plaatje te zien :thumbup jaa op foto alles is mooie in het echt ook hoor ..leerbekeleding,centraal,stuurbekerachtiging,elek.ramen alleen ligt er 2.0e in mijn wens is 2.4. ooit..niet tevereden over remmen, na vakantie komt er grotere remmen onder ..
O osmanta Lid 23 jun 2011 #19 @Kermitkiller wrote:welkom hier nette manta zo op het plaatje te zien :thumbup jaa op foto alles is mooie in het echt ook hoor ..leerbekeleding,centraal,stuurbekerachtiging,elek.ramen alleen ligt er 2.0e in mijn wens is 2.4. ooit..niet tevereden over remmen, na vakantie komt er grotere remmen onder ..
@Kermitkiller wrote:welkom hier nette manta zo op het plaatje te zien :thumbup jaa op foto alles is mooie in het echt ook hoor ..leerbekeleding,centraal,stuurbekerachtiging,elek.ramen alleen ligt er 2.0e in mijn wens is 2.4. ooit..niet tevereden over remmen, na vakantie komt er grotere remmen onder ..
O osmanta Lid 23 jun 2011 #20 @Black Magic wrote:welkom zeker een leuke manta om te zein zou graag wat meer foto's willen zien