Even opnieuw voorstellen

Thanks!

De mensen die hem voor ons hadden, hadden hem nieuw gekocht en gebruikt als 2e auto.

Daarom de lage km stand, op de achterbank heeft dus nog niemand gezeten, die is echt zo goed als nieuw.

(de mensen hebben hem weg gedaan omdat ze hem toch wat groot vonden voor een 2e auto en hebben hem ingeruild voor een nieuwe Peugeot 2008)

Grtz, Max

Ziet er top uit, ondanks de regen. :thumb

@MaxB wrote:(het kenteken is eraf van de achterkant om dat we de kentekenplaathouder hebben vervangen)

Scheelt ook een boel aan bekeuringen. :angel

Zoo, afgelopen zaterdag een poets beurtje gegeven en pap heeft snel een fototje geschoten :D

zwdt9u.jpg

@VideoRipper wrote:Ziet er strak uit. :thumb

Niet teveel poetsen hè, straks zit je nog op het blanke staal. ;)

Greetz,

Peter.

Haha, ik poets hem eigenlijk niet dat doet m'n vader :D

@dennisopelfan wrote:Zeer mooie auto zeg! :thumb

Thanks!!

@John-Kirby wrote:Dikke bak Max :thumb

Als je hem ooit beu bent mag je hem altijd voor mijn huis op de parking doneren :P

Greets John.

Haha, dat zal niet snel gebeuren deze blijft voorlopig :D

Ik kwam thuis en toen stond de auto zo op de oprit dat ik dacht van hier moet ik een foto van hebben!~

4sioie.jpg

Er heeft zich ook een modificatie plaats gevonden, pap vond het niks dat de modder en vuiligheid opspatte tegen de auto. (het gaat om de spatlappen :D )

Origineel van Opel!

jg4a6s.jpg

2gw6c8h.jpg

Grtzz, Max

Hey,

Ik hoop niet dat jullie van dit bericht schrikken.

De Antara is ingeruild :cry , nu denken jullie allemaal :wtf

Maarrrr............

Hij is ingeruild op een andere Antara 8)

Maar nu op een Antara 2.0 CDTI Cosmo met leuke optie's.

Onder de motorkap ziet hij er even mooi uit als de benzine, ook van 1e eigenaar en met een km stand van 80.000 NAP.

De 2.4 is erg dorstig dus hebben we alles op een rijtje gezet en opnieuw uitgeteld.

De Diesel zou €600 a €500 goedkoper zijn per jaar, we kregen een mooi aanbod dus hebben we 'm ingeruild.

Ik heb niet echt mooie foto's, a.s. vrijdag word hij ingeruild.

vxhusl.jpg

Grtzz, Max

@John-Kirby wrote:Dat scheeld noga al ja :shock:

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :thumb

Thanks!

Ja als je dat kan besparen is dat mooi meegenomen.

Vrijdag halen we 'm op en dan beloof ik om goede foto's te maken.

Grtz, Max

Goedkoper uit, met een auto? Diesel, is toch iets duurder in wegenbel? 500/600? goedkoper, zon auto zoek ik ook nog. En wat over bijbetalen. Een andere auto maar wel goedkoper, da klinkt logisch of toch niet ;)

das wel heel snel haha. Niet goed over na gedacht bij vorige aankoop zeker. Zijn hier ook van een gas wagen naar benzine gegaan. De vectra. Maar juist omdat er aan de gas wagen zoveel kapot ging. Dat we die 100 euro per maand aan branstof maar voor lief nemen haha. Qua wegenbelasting scheelt het ook weer 45.

@TigrA 16V wrote:Goedkoper uit, met een auto? Diesel, is toch iets duurder in wegenbel? 500/600? goedkoper, zon auto zoek ik ook nog. En wat over bijbetalen. Een andere auto maar wel goedkoper, da klinkt logisch of toch niet ;)

Met de wegenbelasting meegerekend. Is het nog steeds goedkoper, natuurlijk moet het verschil wat er bijgelegd word eerst eruit. Maar dat is niet zo veel.

@fernando93 wrote:das wel heel snel haha. Niet goed over na gedacht bij vorige aankoop zeker. Zijn hier ook van een gas wagen naar benzine gegaan. De vectra. Maar juist omdat er aan de gas wagen zoveel kapot ging. Dat we die 100 euro per maand aan branstof maar voor lief nemen haha. Qua wegenbelasting scheelt het ook weer 45.

Haha is ook snel, maar denk wel een goede keuze.

Hey,

We zijn net terug en hebben de nieuwe meegenomen :D

Hierbij een paar foto's ik maak er natuurlijk meer :D

259wuom.jpg

vqk0zl.jpg

2vkz19t.jpg

2whebys.jpg

dcebr.jpg

Hij rijd echt heeeel fijn!!

Grtzz, Max

Terug
Naar boven