Even opletten!!

Gordels omdat ze in DLD afkeur zijn en andere wel goedkeur? Mogelijk door gebrek aan TuV formulier die je daar voor moet hebben?

Andere filter eveneens, moet TuV papiertje bij zijn (ja gekke duitsers) en anders misschien omdattie zo vies was dattie gewisseld moest worden?

Vloertje er in omdat het ding misschien toch wat te veel lawaai gaf in het interieur? Vloerbekleding dempt...

Waar jij verschil ziet in de sticker boven de vlag weet ik niet btw.

Op de foto's van de persoon die claimt voormalig eigenaar te zijn zie ik een klein wit hoekje en in de advertentie zie ik een sticker die overwegend wit is. Enige wat je kan stellen is dat je te weinig info hebt om te checken of ze inderdaad gelijk zijn. Ze zijn in ieder geval voorzien van een wit hoekje.

En slechte plekken kunnen zien is ook afhankelijk van licht inval en de camera. De foto's in de advertentie zijn in de buitenlucht in zonlicht genomen, de foto's van de vermeende voormalige eigenaar zijn binnen gemaakt onder (vermoedelijk) TL buizen.

@Haasje17 wrote:Toch zijn er redelijk wat verschillen die ik niet zou snappen als je zon auto koopt en dan zou omkatten.

Waarom zou je er andere gordels inzetten?

Waarom zou je er een ander open filter inzetten?

Waarom zou je er weer een vloertje in leggen?

De witte sticker boven de vlag is een andere?

Lak lijkt veel meer verkleurde en slechte plekken te hebben?

wel verdomt toevallig dat dan beide auto;s dat ijzeren plaatje bij de paravaan hebben zitten ;)

Iemand in de buurt eens naar het chassinummer laten kijken. Moet er dan wel goed in gelast zijn als je het niet op wil laten vallen.

Het is hem zeker wel hoor, kijk maar naar het noodhamertje, zit weer op de zelfde plek alleen nu met vloerbedekking.

Waar stond het nummer ook alweer? rechts bij de voorstoel toch? Dat moet je wel heel netjes kunnen lassen wil je dat onopvallend hebben.

@Haasje17 wrote:Toch zijn er redelijk wat verschillen die ik niet zou snappen als je zon auto koopt en dan zou omkatten.

Waarom zou je er andere gordels inzetten?

Waarom zou je er een ander open filter inzetten?

Waarom zou je er weer een vloertje in leggen?

De witte sticker boven de vlag is een andere?

Lak lijkt veel meer verkleurde en slechte plekken te hebben?

Toch is het dezelfde hoor... Ik weet toch wel hoe mijn oude auto er uit ziet ;) heb m zelf zo gemaakt!

Hier nog meer overeenkomsten

Sticker is idd NL vlag (zelf geplakt)

Stabistang

Rubbertje bij accubak in schutbord

rubber dopje in achterklep ipv ruitenwisser

brandblusser voor rechter stoel

Vacuum metertje links naast de LCD tellers

D-riem als handgreepjes binnen

En idd LPG gasdop linksachter (heeft geen gas hoor)

Deze corsa is ook nog van mij geweest!, ik heb de zwarte ltec gordels erin gemonteerd en nog wat stickers bijgeplakt (heb hem destijds van noordpoolgsi hier van het forum gekocht) inderdaad met het kenteken wat mrmonkey te kennen geeft!

Heb hem destijds verkocht aan een kameraad van Aapje (ook hier van het forum), deze jongen ging verhuizen naar Hongarije en zou daar de corsa laten keuren oid heb er sindsdien niks meer van gehoord..

Zoals Mantarobin hierboven vermeld heeft hij hem een tijdje in zijn bezit gehad waardoor ik er ook wel veel in heb gereden (broer).

Een paar weken geleden kwam ik deze corsa ook op speurders tegen en heb contact met de eigenaar opgenomen.

Na een aantal foto's bekeken te hebben kwam ik er al snel achter dat dit om die zelfde corsa ging, alleen dan met een ander kenteken.

Ik heb de eigenaar daar toen ook op aangesproken en een foto van het chassisnummer gevraagd om te kijken of er echt een ander nummer was ingebakken, maar hiervan kon ik op de foto niks zien.

De eigenaar die de auto momenteel aanbied weet hier verder ook helemaal niks vanaf en dacht dat de auto gewoon in orde was. Dit is spijtig genoeg voor deze jongen aangezien diegene die hem de auto verkocht heeft hier ook niks van heeft aangegeven! :???:

@Kadette wrote:Zoals Mantarobin hierboven vermeld heeft hij hem een tijdje in zijn bezit gehad waardoor ik er ook wel veel in heb gereden (broer).

Een paar weken geleden kwam ik deze corsa ook op speurders tegen en heb contact met de eigenaar opgenomen.

Na een aantal foto's bekeken te hebben kwam ik er al snel achter dat dit om die zelfde corsa ging, alleen dan met een ander kenteken.

Ik heb de eigenaar daar toen ook op aangesproken en een foto van het chassisnummer gevraagd om te kijken of er echt een ander nummer was ingebakken, maar hiervan kon ik op de foto niks zien.

De eigenaar die de auto momenteel aanbied weet hier verder ook helemaal niks vanaf en dacht dat de auto gewoon in orde was. Dit is spijtig genoeg voor deze jongen aangezien diegene die hem de auto verkocht heeft hier ook niks van heeft aangegeven! :???:

Ja hier was ik dus ook bang voor dat deze jongen van niks wist,

Heb ooit nog is contact gehad met de jongen die hem hiervoor had en die was nogal bijdehand toen ik over het oude kenteken begon

@mantarobin wrote:Deze corsa is ook nog van mij geweest!, ik heb de zwarte ltec gordels erin gemonteerd en nog wat stickers bijgeplakt (heb hem destijds van noordpoolgsi hier van het forum gekocht) inderdaad met het kenteken wat mrmonkey te kennen geeft!

Heb hem destijds verkocht aan een kameraad van Aapje (ook hier van het forum), deze jongen ging verhuizen naar Hongarije en zou daar de corsa laten keuren oid heb er sindsdien niks meer van gehoord..

Je zal wel andere gordels bedoelen die je ingebouwd hebt want die gordels die je op mijn fotos ziet heb ik toch echt zelf ingebouwd.

Miss heeft noordpoolgsi er ooit weer gewone gordels ingebouwd en toen jij weer LTEC gordels

@Kadette wrote:Ik heb de eigenaar daar toen ook op aangesproken en een foto van het chassisnummer gevraagd om te kijken of er echt een ander nummer was ingebakken, maar hiervan kon ik op de foto niks zien.

Tja, hoe breed was de foto genomen? Als je alleen het flapje vloermat omvouwt en daar een foto van maakt, zal je niet zoveel zien denk ik.

Als je het een beetje slim overlast, dan slijp je er een stuk uit van een halve meter en zet je dat over. Misschien is dat ook de reden dat er weer vloerbedekking in zit ;) Misschien dat als je de vloerbedekking eruit haalt, dat je dan wel ergens een lasnaad ziet zitten.

@TedMechanic wrote:@Kadette wrote:Ik heb de eigenaar daar toen ook op aangesproken en een foto van het chassisnummer gevraagd om te kijken of er echt een ander nummer was ingebakken, maar hiervan kon ik op de foto niks zien.

Tja, hoe breed was de foto genomen? Als je alleen het flapje vloermat omvouwt en daar een foto van maakt, zal je niet zoveel zien denk ik.

Als je het een beetje slim overlast, dan slijp je er een stuk uit van een halve meter en zet je dat over. Misschien is dat ook de reden dat er weer vloerbedekking in zit ;) Misschien dat als je de vloerbedekking eruit haalt, dat je dan wel ergens een lasnaad ziet zitten.

Dat zit er inderdaad dik in! ;)

Terug
Naar boven