D Darkspy Post best veel 6 mrt 2012 #21 gaat zeker wel lukken ! Mag wel om men rechter pootje denken XD
T teungts Loopt hier de deur plat 6 mrt 2012 #23 Welkom mede fries mooi vec met een mooie kleur. Kijk ook eens op vectra-team.nl. En bij Heerenveen is meestal 1 of 2 keer een meeting.
Welkom mede fries mooi vec met een mooie kleur. Kijk ook eens op vectra-team.nl. En bij Heerenveen is meestal 1 of 2 keer een meeting.
D Darkspy Post best veel 6 mrt 2012 #27 @teungts wrote:Welkom mede fries mooi vec met een mooie kleur. Kijk ook eens op vectra-team.nl. En bij Heerenveen is meestal 1 of 2 keer een meeting. weer een fries in zicht haha, zal eens kijkje nemen nu =D Dank je iedereen!!
@teungts wrote:Welkom mede fries mooi vec met een mooie kleur. Kijk ook eens op vectra-team.nl. En bij Heerenveen is meestal 1 of 2 keer een meeting. weer een fries in zicht haha, zal eens kijkje nemen nu =D Dank je iedereen!!
wim-v6 Forumbewoner 6 mrt 2012 #29 Welkom hier Myron, Vriendin, Honden, en Eend.... Veel plezier hier en met de Vectra gewenst vanuit het Wilde Westen.. Willem
Welkom hier Myron, Vriendin, Honden, en Eend.... Veel plezier hier en met de Vectra gewenst vanuit het Wilde Westen.. Willem
D Darkspy Post best veel 6 mrt 2012 #30 @wim-v6 wrote:Welkom hier Myron, Vriendin, Honden, en Eend.... Veel plezier hier en met de Vectra gewenst vanuit het Wilde Westen.. Willem Dank je haha, Groeten uit het noorden !
@wim-v6 wrote:Welkom hier Myron, Vriendin, Honden, en Eend.... Veel plezier hier en met de Vectra gewenst vanuit het Wilde Westen.. Willem Dank je haha, Groeten uit het noorden !
D Darkspy Post best veel 6 mrt 2012 #31 @teungts wrote:zijn hier meer Friezen dan je denkt Haha, Dat is wel nice. heb 2 volgens mij ontdekt haha
@teungts wrote:zijn hier meer Friezen dan je denkt Haha, Dat is wel nice. heb 2 volgens mij ontdekt haha
T turbosix Loopt hier de deur plat 15 apr 2012 #32 welkom op t forum! Ik woon zo'n 10 km bij je vandaan, volgens mij heb ik je wel eens zien rijden in de buurt...
welkom op t forum! Ik woon zo'n 10 km bij je vandaan, volgens mij heb ik je wel eens zien rijden in de buurt...
D Darkspy Post best veel 15 apr 2012 #34 @marcelboukes wrote:ik ook @turbosix wrote:welkom op t forum! Ik woon zo'n 10 km bij je vandaan, volgens mij heb ik je wel eens zien rijden in de buurt... Kan wel kloppen haha. Welke auto's rijden jullie ( Foto?) volgende keer even groot licht aan en uit :wors
@marcelboukes wrote:ik ook @turbosix wrote:welkom op t forum! Ik woon zo'n 10 km bij je vandaan, volgens mij heb ik je wel eens zien rijden in de buurt... Kan wel kloppen haha. Welke auto's rijden jullie ( Foto?) volgende keer even groot licht aan en uit :wors
T turbosix Loopt hier de deur plat 15 apr 2012 #35 viewtopic.php?f=30&t=140118&p=1837071#p1837071
D Darkspy Post best veel 25 apr 2012 #38 @marcelboukes wrote: volgens mij zag ik jou gisteravond of vandaag rijden richting Rottum !!