T trashmetal Forumbewoner 11 nov 2011 #2 we hadden NOOIT aan dat euro gedoe moeten meedoen wij in het rijke noorden moeten betalen voor die luie flikkers in griekenland italie en spanje BAH geef mij maar mn ECHTE knaken terug nederland moet eens ophouden de goede samaritaan uit te hangen, van ons geld uke uke uke links geitewollesokken beleid
we hadden NOOIT aan dat euro gedoe moeten meedoen wij in het rijke noorden moeten betalen voor die luie flikkers in griekenland italie en spanje BAH geef mij maar mn ECHTE knaken terug nederland moet eens ophouden de goede samaritaan uit te hangen, van ons geld uke uke uke links geitewollesokken beleid
T trashmetal Forumbewoner 11 nov 2011 #3 we hadden NOOIT aan dat euro gedoe moeten meedoen wij in het rijke noorden moeten betalen voor die luie flikkers in griekenland italie en spanje BAH geef mij maar mn ECHTE knaken terug nederland moet eens ophouden de goede samaritaan uit te hangen, van ons geld uke uke uke links geitewollesokken beleid
we hadden NOOIT aan dat euro gedoe moeten meedoen wij in het rijke noorden moeten betalen voor die luie flikkers in griekenland italie en spanje BAH geef mij maar mn ECHTE knaken terug nederland moet eens ophouden de goede samaritaan uit te hangen, van ons geld uke uke uke links geitewollesokken beleid
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #4 we hadden nooit de euro moeten nemen bij voorbaat. nu achteraf de gulden terug nemen zou alleen maar nadelig werken.. dus ik kies voor de euro, ookal zou ik graag de gulden weer hebben
we hadden nooit de euro moeten nemen bij voorbaat. nu achteraf de gulden terug nemen zou alleen maar nadelig werken.. dus ik kies voor de euro, ookal zou ik graag de gulden weer hebben
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #5 we hadden nooit de euro moeten nemen bij voorbaat. nu achteraf de gulden terug nemen zou alleen maar nadelig werken.. dus ik kies voor de euro, ookal zou ik graag de gulden weer hebben
we hadden nooit de euro moeten nemen bij voorbaat. nu achteraf de gulden terug nemen zou alleen maar nadelig werken.. dus ik kies voor de euro, ookal zou ik graag de gulden weer hebben
P Pastra Loopt hier de deur plat 11 nov 2011 #8 Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over
Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over
P Pastra Loopt hier de deur plat 11 nov 2011 #9 Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over
Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #12 @Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over je bent vast niet de enige die er zo over denkt, helaas is dat neit haalbaar hahaha
@Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over je bent vast niet de enige die er zo over denkt, helaas is dat neit haalbaar hahaha
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #13 @Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over je bent vast niet de enige die er zo over denkt, helaas is dat neit haalbaar hahaha
@Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht! Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis... Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over je bent vast niet de enige die er zo over denkt, helaas is dat neit haalbaar hahaha
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #16 zoveel zijn dat er niet, dus dat past vast wel op schiermonnikoog
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #17 zoveel zijn dat er niet, dus dat past vast wel op schiermonnikoog
R RISL Forumbewoner 11 nov 2011 #18 Ja, en dan hopen dat de zeespiegel gaat stijgen Van mij mogen er gerust een hoop niet-vervelende niet-Nederlanders blijven als we dan wel-vervelende wel-Nederlanders op Schiermonnikoog zetten.
Ja, en dan hopen dat de zeespiegel gaat stijgen Van mij mogen er gerust een hoop niet-vervelende niet-Nederlanders blijven als we dan wel-vervelende wel-Nederlanders op Schiermonnikoog zetten.
R RISL Forumbewoner 11 nov 2011 #19 Ja, en dan hopen dat de zeespiegel gaat stijgen Van mij mogen er gerust een hoop niet-vervelende niet-Nederlanders blijven als we dan wel-vervelende wel-Nederlanders op Schiermonnikoog zetten.
Ja, en dan hopen dat de zeespiegel gaat stijgen Van mij mogen er gerust een hoop niet-vervelende niet-Nederlanders blijven als we dan wel-vervelende wel-Nederlanders op Schiermonnikoog zetten.
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #20 EENS! nog mensen die tegen deze motie stemmen? nee? oke, dan ondernemen we morgen meteen actie!!