H hennie29 Komt weleens kijken 29 jul 2009 #1 hoi hoi weet iemand mischien een website waar je alle onderdelen of de meeste onderdelen van opel calibra kan bestellen???????? groetjes
hoi hoi weet iemand mischien een website waar je alle onderdelen of de meeste onderdelen van opel calibra kan bestellen???????? groetjes
H hennie29 Komt weleens kijken 29 jul 2009 #6 origineel gepost door robbyrood Heb je zoveel nodig dan????? op dit moment heb ik wel wat nodig denk ik en is altijd handig om te weten waar je wat vandaan kan halen zonder dat je uren moet gaan zoeken en is ook beter als je een betrouwbare site heb waar je goeie spullen kan krijgen
origineel gepost door robbyrood Heb je zoveel nodig dan????? op dit moment heb ik wel wat nodig denk ik en is altijd handig om te weten waar je wat vandaan kan halen zonder dat je uren moet gaan zoeken en is ook beter als je een betrouwbare site heb waar je goeie spullen kan krijgen
M Mirage Komt weleens kijken 30 jul 2009 #7 Maak eens een lijstje, weet zeker dat de meeste hier nog een hoop hebben liggen.
H hennie29 Komt weleens kijken 30 jul 2009 #8 origineel gepost door Mirage Maak eens een lijstje, weet zeker dat de meeste hier nog een hoop hebben liggen. das wel een goed idee
origineel gepost door Mirage Maak eens een lijstje, weet zeker dat de meeste hier nog een hoop hebben liggen. das wel een goed idee