C combo c tour Post best veel 2 mrt 2012 #62 en daar kan ik dus probleeloos 175-70-14 banden op monteren?
C combo c tour Post best veel 2 mrt 2012 #63 en daar kan ik dus probleeloos 175-70-14 banden op monteren?
C combo c tour Post best veel 3 mrt 2012 #66 okee willem, bedankt voor je hulp. zal eens gaan kijken waneer ik ze kan ophalen. p.s. hoe plaast ik hier eigenlijk foto's? via imagechack??
okee willem, bedankt voor je hulp. zal eens gaan kijken waneer ik ze kan ophalen. p.s. hoe plaast ik hier eigenlijk foto's? via imagechack??
C combo c tour Post best veel 3 mrt 2012 #67 okee willem, bedankt voor je hulp. zal eens gaan kijken waneer ik ze kan ophalen. p.s. hoe plaast ik hier eigenlijk foto's? via imagechack??
okee willem, bedankt voor je hulp. zal eens gaan kijken waneer ik ze kan ophalen. p.s. hoe plaast ik hier eigenlijk foto's? via imagechack??
wim-v6 Forumbewoner 3 mrt 2012 #68 ik gebruik Photobucket, werkt prima.. je moet foto's uploaden en dan de link gebruiken.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 3 mrt 2012 #69 ik gebruik Photobucket, werkt prima.. je moet foto's uploaden en dan de link gebruiken.. Willem