Essen-motorshow 2013

Ik vind het nog steeds de afsluiter van de seizoenmeetings. Kijk het Opel gehalte wordt minder tegenover de vag`s.... jammer!

Maarja zolang ik er nog zin in heb gaan ik er naar toe... dat is al vanaf 1987

Zo net trug van Essen zat moois en er stond redelijk veel opel gezien in alle hallen.. ook tussendoor wa geeten en gedronken,

Gezien, Opel Adam`s in race en tuninguitvoering, Astra J Opc en race en tuning uitvoeringen, Opel GT, Ascona b ,Commodore drifter V8, 4 C kadet`s 2 Aero, coupe`s coupe bergrenner , Cascada cabrio heb er maar een gezien bij Opel, Corsa`s B ,Licht blauw Candyred en C oranje en Corsabine, en rode D, Astra J rood Diblas, Astra G Zwart antraciet? Blauwe met een lelijke voorbumper, Opc bij Diblas ,Rieger,div race uitvoeringen, Commodore bij Irmsher, Monza concept met brede vleugeldeuren aparte opel, Calibra Dtm prototype,Dtm Cliff, Diblas Antra

Maar er staat ook zat exclusief spul en mooie oldtimer en hotrods en andere americaans spul waaronder een aparte Tahoe en veel meer....

Mooi vrouwvolk ook gezien maar viel wa tegen.

Volgend jaar zeker weer..

ik ben ook even geweest,

even in de Astra j OPC gezeten :wub :wub :wub

en dit is dan het uitzicht,

en niet te vergeten die bilpartij,

dit alleen was al de moeite waard. vorig jaar stonden de dealers er niet eens

Ben er ook geweest en mijn vader en ik waren uitgenodigt in de BRABUS stent :D gewoon ff lekker in een viano van 350,000 zitten en kwijlen :jerry was echt een belevins.

Terug
Naar boven