Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga voor alles, zie ik wat moois en ik kan het gebruiken zal ik er stevig over na denken om het daar te halen, daar de prijzen vaak mooi laag kunnen zijn aldaar.
Ik heb ABM angel eyes gehaald voor mijn Opel Combo-B op de hella stand (moet wel goed zijn dan, en dat zijn ze ook) voor slechts 150 euri, ik ben er nog steeds gelukkig mee.
geen uitgevallen ringen, beter dan perfect lichtbeeld (met pilot Xenon 6000K), glas van ECHT GLAS!! knippers in de vorm van originele.
OW :hmmz ja ik heb hem vrijdag besteld bij anwb, en ik ga aankomende zaterdag
dus heb hem wel optijd.
Ja ik wil de ook alles gaan halen, als het de tenminste goedkoper is dan hier in NED.
Ik woon vlakbij de grens met Duitsland en heb vanmorgen gebeld naar een Dekra-keuringsstation in Heinsberg, ligt hier 15km vandaan. Kost me 10 eurie om het wereldberoemde Plakket ter plaatse te laten maken. Denk dat ik aanstaande zaterdag naar Essen ga.
Ik woon vlakbij de grens met Duitsland en heb vanmorgen gebeld naar een Dekra-keuringsstation in Heinsberg, ligt hier 15km vandaan. Kost me 10 eurie om het wereldberoemde Plakket ter plaatse te laten maken. Denk dat ik aanstaande zaterdag naar Essen ga. [/quote]
Wat bedoel je met wereldberoemde plakket ter plaats laten maken, of ik ben stupid of....
Ik woon vlakbij de grens met Duitsland en heb vanmorgen gebeld naar een Dekra-keuringsstation in Heinsberg, ligt hier 15km vandaan. Kost me 10 eurie om het wereldberoemde Plakket ter plaatse te laten maken. Denk dat ik aanstaande zaterdag naar Essen ga.
Wat bedoel je met wereldberoemde plakket ter plaats laten maken, of ik ben stupid of.... [/quote]
Umweltplakette=sticker
Deze kun je bij een Dekra station laten maken in Duitsland. Duurt een kwartiertje en dan kost de sticker 10 euries.