Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou het werkt niet of ik doe iets fout (volgens de handleiding i.i.g. niet).
Aan de software gehangen, daarna naar de auto, contact aan, contact uit, obd stekker erin, contact aan... en dan gaat er een rood ledje branden ipv een knipperende witte of blauwe
Het gaat de eerste keer fout bij het opvragen van de ID, maar volgens een EDS medewerker waar ik vannacht een email naar gestuurd heb zou het nu opgelost moeten zijn. Moest waarschijnlijk nog iets op de server gezet worden ofzo.
Ga het straks weer even proberen...
Trouwens die OBD stekker gaat er wel rottig op in de auto.
Het gaat de eerste keer fout bij het opvragen van de ID, maar volgens een EDS medewerker waar ik vannacht een email naar gestuurd heb zou het nu opgelost moeten zijn. Moest waarschijnlijk nog iets op de server gezet worden ofzo.
Ga het straks weer even proberen...
Trouwens die OBD stekker gaat er wel rottig op in de auto.
[rquote=1836877&tid=138614&author=hennyw]ik ben er bij geweest toen de mijne gechipt werd.
obd kabel ingestoken en software aangepast.
niks dus kant en klaar, gewoon naar wens gechipt.
ben er ook uiterst tevreden mee.
netjes gedaan en niet het maximale zodat je alles stuk rijdt.[/rquote]
EDS heeft voor de diverse auto's verschillende sets aan software, die kan je met de IPF van hun gewoon selecteren in een lijstje en wordt die vervolgens ingeladen. Daar kan ook weinig fout gaan eigenlijk. EDS heeft het moeilijke werk dan al gedaan . Wel kant en klaar dus bij EDS dan tenminste
Bij mij was in eerste instantie mijn software corrupt geraakt omdat er een klein foutje in de software zat (ik wilde aangepaste software hebben). Ik had toen een paar herstel bestanden gekregen en het was weer goed.
[rquote=1836877&tid=138614&author=hennyw]ik ben er bij geweest toen de mijne gechipt werd.
obd kabel ingestoken en software aangepast.
niks dus kant en klaar, gewoon naar wens gechipt.
ben er ook uiterst tevreden mee.
netjes gedaan en niet het maximale zodat je alles stuk rijdt.[/rquote]
EDS heeft voor de diverse auto's verschillende sets aan software, die kan je met de IPF van hun gewoon selecteren in een lijstje en wordt die vervolgens ingeladen. Daar kan ook weinig fout gaan eigenlijk. EDS heeft het moeilijke werk dan al gedaan . Wel kant en klaar dus bij EDS dan tenminste
Bij mij was in eerste instantie mijn software corrupt geraakt omdat er een klein foutje in de software zat (ik wilde aangepaste software hebben). Ik had toen een paar herstel bestanden gekregen en het was weer goed.