Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jah ik wil ook wel even weten hoe dat moet want ik heb dat ook niet en wil dat zeker hebben, weet wel als je eentje uit 2007 hebt dat het gedeelte vanaf je radio naar je handrem er standaard ligt en dat je verloop stukje kunt kopen voor 2 tientjes naar een aansluiting bij je handrem in de buurt.
Jah ik wil ook wel even weten hoe dat moet want ik heb dat ook niet en wil dat zeker hebben, weet wel als je eentje uit 2007 hebt dat het gedeelte vanaf je radio naar je handrem er standaard ligt en dat je verloop stukje kunt kopen voor 2 tientjes naar een aansluiting bij je handrem in de buurt.
Nee niet nodig ik heb het zelf ook niet gedaan werkt prima als je de car security code maar hebt :thumb
Had zelf me cd30mp3 verwijdert zonder te deactiveren en had me dvd90navi en kleuren cid ingebouwd en ben naar de dealer gereden die vroegen om me car security code die geven en hun hadden me dvd90 navi en kleuren cid geactiveerd en dat was het king:
Nee niet nodig ik heb het zelf ook niet gedaan werkt prima als je de car security code maar hebt :thumb
Had zelf me cd30mp3 verwijdert zonder te deactiveren en had me dvd90navi en kleuren cid ingebouwd en ben naar de dealer gereden die vroegen om me car security code die geven en hun hadden me dvd90 navi en kleuren cid geactiveerd en dat was het king:
Deze moet je er op maken standaard zit dit er helaas niet op, ik heb hier al eens over in een topic gepost met een link naar een website hoe je dit kan doen.
Deze moet je er op maken standaard zit dit er helaas niet op, ik heb hier al eens over in een topic gepost met een link naar een website hoe je dit kan doen.
Het blijft een lastig verhaal een amp en sub op een std radio van opel te zetten er zijn wel wat manieren met kastjes er tussen maar dan moet je knippen in je kabelboom en daar ben ik niet zo een fan van.
Het blijft een lastig verhaal een amp en sub op een std radio van opel te zetten er zijn wel wat manieren met kastjes er tussen maar dan moet je knippen in je kabelboom en daar ben ik niet zo een fan van.