Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Rij niet veel.....op zaterdag naar mijn werk en terug...das ongeveer 12 km want door de weeks ga ik met de fiets naar school....Heb hem nu bijna een 1 jaar , nog 2 weekjes. En heb er ongeveer 7 a 800 km opzitten.
En omdat het maar kleine stukjes zijn die ik rij met veel stoplichten is hij niet echt zuinig en ja dan heb ik de shoke nog...vind het wat fijner om daar in het begin mee te rijden..zonder zou wel kunnen (zeker in de zomer) maar moet het niet te koud zijn...maar 1 op 15 op de snelweg haalt ie wel...
Maar verder niet echt nieuws over de kadett...als het weer lente is en mooi weer een keer de bumpers weer mooi maken maar met dit weer zie ik dat niet zitten.
@Aapje, als je met de a en de b komt zal het makkelijker zijn om een mooi kompleet rijtje te hebben.....maar dat moet je zelf danweten...
Mooi om te zien dat een idee van een foto te maken van 2 E'tjes en een F'je zo veel aandacht krijgt en dat andere het een leuk idee vinden en animo voor is om het met meerdere te doen.
Maar als het doorgaat wanneer en waar? Want neem aan dat het mooiste is als het mooi weer is....