@rickykadett wrote:dankje marcel ik ga even verzinnen.
eerst met zwarte plankband kijken hoe dat staat en anders zet ik gewoon die witte erop,. maar als ik hem zo zie staan vind ik hem zonder booskijkers ook wel een gave neus hebben,
zaterdag gaat de auto ergens naar binnen en dan worden die zwarte randen opnieuw netjes gespoten, verf ken je er zo afkrauwen, zeer slecht gedaan dus(A)
ook wil ik die lampjes erin zetten en een sportdemper zien te fixen
wieweet klinkt het wel heel leuk zonder achterdemper,zou mooi zijn want dan zet ik er gewioon een sierstuk op,, zonder eind demper haah maar dat is voor het weekend
groetjes rickyy
Hoi Ricky,
tja,als je toch je Kadett een beetje wil 'pimpen' (zeg maar) zou je ook je grille wit kunnen spuiten.
En zonder de booskijkers vindt ik hem persoonlijk toch netter staan.Je blijft wel dan met die zwarte kier zitten.
Misschien zou je de booskijkers op je motorkap kunnen plakken ofzo? ik zeg ook maar wat hahaha
Vroeger had ik op mijn Kadett E1 zo'n grilleverkleiner zitten.Het was een stuk plastic dat over de grille geplaatst kon worden en in de kleur van de auto gespoten kon worden.Maar aangezien jij geen E1 type heb,gaat dat niet op.Jij hebt een E2 type (facelift model Kadett E)
Op een andere Kadett die ik vroeger reed,had ik van die booskijkers erop zitten die ook over je knipperlichten zaten.
Ik zal straks even kijken of ik hier nog een foto van heb en even scannen en hier plaatsen.Ook even van de grilleverkleiner,zodat je weet waar ik het over heb.
gr Marcel