Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Begrijp ik het nou goed dat je dat hebt na het inbouwen van een andere uitlaat, en alleen bij stilstaan? Dat zou een uitlaat coating kunnen zijn die even moet verbranden. Ik dacht zelf eens dat mijn auto in de fik stond, zoveel rook kwam er van af.
2e sensor is ter controle van de werking van de katalysator... Doet wel degelijk iets en als je hem niet wilt gebruiken zul je hem in de software uit moeten laten schakelen. Goede tuner zal dit voor je kunnen doen.
Witte rook is normaal gesproken koelvloeistof die je aan het verbranden bent. Olie rookt blauw en brandstof zwart. Hou dus vooral je koelvoeistofpeil in de gaten en voel eens aan de radiateurslangen of deze niet erg hard worden als de motor loopt.
heb inderdaad geen storingslampje had wel voor dat de uitlaat erop zat als ik boven de5500toeren kwam in vierde een driehoekje met sleutel wat ik wel raar vind heb andere intercooler 82 graden thermostaat en altijd tekent hij 90 graden