Enkele vraagjes; Opfrissen c20let

Heb nog een kompleet gereviseerde en geflowde kop voor je te koop eventueel.

Voor meer info stuur me een mailtje: servaasverkoop@hotmail.com

Ik zou als je het budget hebt, je oliepomp ook vervangen voor een van een z20let.

Al die ARP dingen gewoon via ebay kopen. Dat scheel toch behoorlijk.

Daarnaast zou ik het blok wel zo opbouwen, zodat je dadelijk toch nog extra vermogen kan gaan draaien ipv phase 2.

Uiteindelijk willen we allemaal meer.

Er staan veel leuke betaalbare spullen op www.txautosport.co.uk daar heb ik ook veel vandaan gehaald.

ACL lagers, zeker doen.

al is het maar omdat de motor een flinke bak vermogen en koppel krijgt.

mijn C20XE heeft het 10.000km uitgehouden met +/_190pk en standaard lagers.....

ACL lagers, zeker doen.

al is het maar omdat de motor een flinke bak vermogen en koppel krijgt.

mijn C20XE heeft het 10.000km uitgehouden met +/_190pk en standaard lagers.....

@Corsa_GSi wrote:Heb nog een kompleet gereviseerde en geflowde kop voor je te koop eventueel.

Ik zou als je het budget hebt, je oliepomp ook vervangen voor een van een z20let.

Daarnaast zou ik het blok wel zo opbouwen, zodat je dadelijk toch nog extra vermogen kan gaan draaien ipv phase 2.

Er staan veel leuke betaalbare spullen op http://www.txautosport.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; daar heb ik ook veel vandaan gehaald.

Bedankt voor de site, prijzen in nederland gaan vaak over de kop, maar het is me al vaker opgevallen dat ze in de UK helemaal niet zo duur zijn inderdaad.

Leuke intercoolers & pijp-sets, daar heb ik nog niets voor liggen dus ik denk dat ik dat daar eens ga bestellen!

Heb je trouwens even een mailtje gestuurd, dat zie je wel een x ;)

@GSI Racer: haha mooie rommel dan. Ik ga er iig niet op bezuinigen, dan maar in 1x goed ;)

@Corsa_GSi wrote:Heb nog een kompleet gereviseerde en geflowde kop voor je te koop eventueel.

Er staan veel leuke betaalbare spullen op http://www.txautosport.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; daar heb ik ook veel vandaan gehaald.

Bedankt voor de site, prijzen in nederland gaan vaak over de kop, maar het is me al vaker opgevallen dat ze in de UK helemaal niet zo duur zijn inderdaad.

Leuke intercoolers & pijp-sets, daar heb ik nog niets voor liggen dus ik denk dat ik dat daar eens ga bestellen!

Heb je trouwens even een mailtje gestuurd, dat zie je wel een x ;)

@GSI Racer: haha mooie rommel dan. Ik ga er iig niet op bezuinigen, dan maar in 1x goed ;)

indd.

voor het bedrag wat je voor die complete revisie kwijt bent, daar tellen die lagers niet veel bij op hoor :thumb

indd.

voor het bedrag wat je voor die complete revisie kwijt bent, daar tellen die lagers niet veel bij op hoor :thumb

Terug
Naar boven