M MV Komt hier geregeld 14 feb 2010 #1 ik heb een vraagje ik kan voor een leuke prijs engelmann spiegels kopen maar er zitten geen rubbers bij die tussen de deur en spiegel zitten... kan dit een probleem zijn met monteren of hoeven deze er niet speciaal tussen??
ik heb een vraagje ik kan voor een leuke prijs engelmann spiegels kopen maar er zitten geen rubbers bij die tussen de deur en spiegel zitten... kan dit een probleem zijn met monteren of hoeven deze er niet speciaal tussen??
M MV Komt hier geregeld 14 feb 2010 #3 haha is een idee, maar dan moe je die wel hebbe liggen maar kan het kwaad voor het chassis of vast is vast???
haha is een idee, maar dan moe je die wel hebbe liggen maar kan het kwaad voor het chassis of vast is vast???
O opelmanta29 Post best veel 14 feb 2010 #4 Ik heb anders ook nog wel rubbers of nieuwe spiegels voor je. Bel me maar.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 14 feb 2010 #5 origineel gepost door M~V haha is een idee, maar dan moe je die wel hebbe liggen maar kan het kwaad voor het chassis of vast is vast??? dan haal je toch een nieuwe binnenband :jerry kost ook een keer 5 eurie als het niet minder is
origineel gepost door M~V haha is een idee, maar dan moe je die wel hebbe liggen maar kan het kwaad voor het chassis of vast is vast??? dan haal je toch een nieuwe binnenband :jerry kost ook een keer 5 eurie als het niet minder is
M MV Komt hier geregeld 14 feb 2010 #6 hehe maar dat is zonde van de nieuwe deze die ik kan krijgen zien er nog perfect uit en nieuwe zijn wat aan de prijzige kant. hoeveel vraag je voor de rubbers en eventueel voor de spiegels??
hehe maar dat is zonde van de nieuwe deze die ik kan krijgen zien er nog perfect uit en nieuwe zijn wat aan de prijzige kant. hoeveel vraag je voor de rubbers en eventueel voor de spiegels??
O opelmanta29 Post best veel 14 feb 2010 #7 Spiegels kosten 50,- euro en daar zitten de rubbers en alles bij wat erbij hoort. Het zijn imitatie engelmann maar wel precies hetzelfde model alleen staat er een ander merk op.
Spiegels kosten 50,- euro en daar zitten de rubbers en alles bij wat erbij hoort. Het zijn imitatie engelmann maar wel precies hetzelfde model alleen staat er een ander merk op.
M MV Komt hier geregeld 15 feb 2010 #8 kun je mij een foto sturen of in dit topic plaatsen? ben wel benieuwd
L larsjeG40 Komt hier geregeld 15 feb 2010 #9 ik heb ze zonder rubbers gemonteerd maar dan wel met boutjes en geen schroeven. tot nu toe geen problemen gehad
ik heb ze zonder rubbers gemonteerd maar dan wel met boutjes en geen schroeven. tot nu toe geen problemen gehad
M MV Komt hier geregeld 15 feb 2010 #10 @larsjeG40, oke thnx dan zet ik ze ook gewoon met bouten vast zit altijd beter dan schroeven.
O opelmanta29 Post best veel 15 feb 2010 #11 origineel gepost door M~V kun je mij een foto sturen of in dit topic plaatsen? ben wel benieuwd Stuur me maar een email voor de foto
origineel gepost door M~V kun je mij een foto sturen of in dit topic plaatsen? ben wel benieuwd Stuur me maar een email voor de foto
M MV Komt hier geregeld 16 feb 2010 #12 ik had al een deal met de verkoper en via frankie kan ik rubbers krijgen. bedankt voor je reactie:thumbup
ik had al een deal met de verkoper en via frankie kan ik rubbers krijgen. bedankt voor je reactie:thumbup
F frenkie Komt hier geregeld 17 feb 2010 #14 is goed. kijk maar of je nog wat overhoud, na je vele uitgaven. voor 7,50 mag je ze van mij hebben. ik houd ze je wel vast. gr frenk
is goed. kijk maar of je nog wat overhoud, na je vele uitgaven. voor 7,50 mag je ze van mij hebben. ik houd ze je wel vast. gr frenk