D dennisvd Lid 26 jun 2011 #1 Graag wil ik op mijn Corsa C een horizontale chrome strip. Nu ben ik het volgende tegen gekomen: Mijn vraag is of dit gaat passen op mijn Corsa, want op de afbeelding is slecht te zien hoe dat dan gemonteerd moet worden.
Graag wil ik op mijn Corsa C een horizontale chrome strip. Nu ben ik het volgende tegen gekomen: Mijn vraag is of dit gaat passen op mijn Corsa, want op de afbeelding is slecht te zien hoe dat dan gemonteerd moet worden.
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 26 jun 2011 #2 ik ben precies hetzelfde van plan, dus ben benieuwd naar het antwoordt.
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 26 jun 2011 #3 ik ben precies hetzelfde van plan, dus ben benieuwd naar het antwoordt.
D dennisvd Lid 26 jun 2011 #6 Ik zal dan waarschijnlijk een andere bumper erop moeten zetten.. // EDIT: Zo te zien is het wel mogelijk:
Ik zal dan waarschijnlijk een andere bumper erop moeten zetten.. // EDIT: Zo te zien is het wel mogelijk:
D dennisvd Lid 26 jun 2011 #7 Ik zal dan waarschijnlijk een andere bumper erop moeten zetten.. // EDIT: Zo te zien is het wel mogelijk:
Ik zal dan waarschijnlijk een andere bumper erop moeten zetten.. // EDIT: Zo te zien is het wel mogelijk:
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 26 jun 2011 #8 ja het kan wel, je kunt ze bij de opel dealer bestellen is mij verteld.
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 26 jun 2011 #9 ja het kan wel, je kunt ze bij de opel dealer bestellen is mij verteld.
C combo c tour Post best veel 26 jun 2011 #10 waarom moet daar dan een andere bumper op? als je mij vraagt gaat dat gewoon passen hoor.
C combo c tour Post best veel 26 jun 2011 #11 waarom moet daar dan een andere bumper op? als je mij vraagt gaat dat gewoon passen hoor.
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 26 jun 2011 #12 het kan ook wel, die sierlijst kun je gewoon los verkrijgen en erop monteren.
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 26 jun 2011 #13 het kan ook wel, die sierlijst kun je gewoon los verkrijgen en erop monteren.
C combo c tour Post best veel 26 jun 2011 #14 ik wou net zeggen. ben zelfs van mening dat de kale bumper en die met de chroome strip + embleem exact het zelfde model zijn.
ik wou net zeggen. ben zelfs van mening dat de kale bumper en die met de chroome strip + embleem exact het zelfde model zijn.
C combo c tour Post best veel 26 jun 2011 #15 ik wou net zeggen. ben zelfs van mening dat de kale bumper en die met de chroome strip + embleem exact het zelfde model zijn.
ik wou net zeggen. ben zelfs van mening dat de kale bumper en die met de chroome strip + embleem exact het zelfde model zijn.
H heineken Komt weleens kijken 28 jun 2011 #16 ik je niet van een nieuwer type zo een strip kopen en die iets vermaken :wtf
H heineken Komt weleens kijken 28 jun 2011 #17 ik je niet van een nieuwer type zo een strip kopen en die iets vermaken :wtf
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 29 jun 2011 #18 kun je bij de garage bestellen. is van en corsa 2003 PRE-facelift.. originele logo eruit halen, gat maken (omdat je anders met de punt van de kap zit) en dan moet je die andere er over heen kitten. Dat is de oplossing
kun je bij de garage bestellen. is van en corsa 2003 PRE-facelift.. originele logo eruit halen, gat maken (omdat je anders met de punt van de kap zit) en dan moet je die andere er over heen kitten. Dat is de oplossing
K Kymco Sjonnie Komt weleens kijken 29 jun 2011 #19 kun je bij de garage bestellen. is van en corsa 2003 PRE-facelift.. originele logo eruit halen, gat maken (omdat je anders met de punt van de kap zit) en dan moet je die andere er over heen kitten. Dat is de oplossing
kun je bij de garage bestellen. is van en corsa 2003 PRE-facelift.. originele logo eruit halen, gat maken (omdat je anders met de punt van de kap zit) en dan moet je die andere er over heen kitten. Dat is de oplossing
H heineken Komt weleens kijken 25 jul 2011 #20 ik heb die gril lijst van winparts besteld ben benieuwd of hij past ik hou jullie op de hoogte gr heineken
ik heb die gril lijst van winparts besteld ben benieuwd of hij past ik hou jullie op de hoogte gr heineken