D djz Komt weleens kijken 23 jan 2021 #1 Goede dag, kan iemand mij vertellen waar ik een elektrische schema kan vinden van een gsi. Ik heb mistlampen in mijn bumper maar volgens mij zit er geen bedrading verder, wil het graag werkend hebben. Alvast bedankt
Goede dag, kan iemand mij vertellen waar ik een elektrische schema kan vinden van een gsi. Ik heb mistlampen in mijn bumper maar volgens mij zit er geen bedrading verder, wil het graag werkend hebben. Alvast bedankt
pjotter Komt hier geregeld 23 jan 2021 #2 Om welk bouwjaar gaat het en motor ws kan ik je wel helpen met een digitaal wkpl handboek
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 13 jun 2023 #5 Beste Pjotter, Mocht je dit boeknog beschikbaar hebben heb ik veel interesse, zoek de schema,s om uit te printen van een c20xe Kadett E (Elektrische schema,sw van een c16sei inbouw in een Corsa A ook welkom, mocht iemand die hebben)
Beste Pjotter, Mocht je dit boeknog beschikbaar hebben heb ik veel interesse, zoek de schema,s om uit te printen van een c20xe Kadett E (Elektrische schema,sw van een c16sei inbouw in een Corsa A ook welkom, mocht iemand die hebben)