Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nou betse det rijders na lang kloten is het eindelijk gelukt mij een foto bij mijn profiel te zetten stiekem zou ik wel willen waten wat andere van mijn kadett vinden
ben nog even aan het zoeken voor die foto's van mijn vrienden een is op het moment al 5 jaar geschorst (de witte) omdat hij pas weer de weg op komt als hij oldtimer is en de ander heeft een zwakte hij is duitser wel toffe gast leren kennen op motorshow essen
dank dank moet wel zeggen de mijne die zilvere staat ook al een tijdje geschorst staat netjes droog en warm te wachten op 28-1-2011 dan is hij oldtimer dan weer een nieuw laklaagje en bolle met die hap:afro
wielkasten achter zijn inmiddels vervangen voor de voorspatborden zodat ik ronde spatborden heb en meteen 7 cm getrokken per kant met een set 9 duims er onder
helaas niet ik ben na de verhuizinging zo goed als alle foto's kwijt geraakt maar zodra hij weer de weg op komt wil ik hem weer opnieuw laten spuiten daar gaan uiteraard wederom een heel stel foto's van gemaakt worden