A Arjen Komt hier geregeld 7 aug 2011 #21 Nee, alleen een 5 drs. En alleen rechts gestuurd voor Engeland, Zuid Afrika en Australie.
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 8 aug 2011 #24 Ondanks dat de station een bijzondere auto is vindt ik het enorm veel zonde dat je die mooie rooie als donor gaat gebruiken.
Ondanks dat de station een bijzondere auto is vindt ik het enorm veel zonde dat je die mooie rooie als donor gaat gebruiken.
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 8 aug 2011 #25 Ondanks dat de station een bijzondere auto is vindt ik het enorm veel zonde dat je die mooie rooie als donor gaat gebruiken.
Ondanks dat de station een bijzondere auto is vindt ik het enorm veel zonde dat je die mooie rooie als donor gaat gebruiken.
A Arjen Komt hier geregeld 8 aug 2011 #26 Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry
Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry
A Arjen Komt hier geregeld 8 aug 2011 #27 Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry
Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry
A Arjen Komt hier geregeld 9 aug 2011 #28 Ik denk het wel. Deze heeft weer geen electrische ramen. Dat vind ik wel jammer.
A Arjen Komt hier geregeld 9 aug 2011 #29 Ik denk het wel. Deze heeft weer geen electrische ramen. Dat vind ik wel jammer.
V voyageboy Post best veel 10 aug 2011 #30 beste arjen... heb jij een tijdje in biddinghuizen gewoont?... heb je de auto nou rechts gestuurd of links? ascona er achter op en die na apers van vauxhall eraf halen... leuk dingetje.
beste arjen... heb jij een tijdje in biddinghuizen gewoont?... heb je de auto nou rechts gestuurd of links? ascona er achter op en die na apers van vauxhall eraf halen... leuk dingetje.
V voyageboy Post best veel 10 aug 2011 #31 beste arjen... heb jij een tijdje in biddinghuizen gewoont?... heb je de auto nou rechts gestuurd of links? ascona er achter op en die na apers van vauxhall eraf halen... leuk dingetje.
beste arjen... heb jij een tijdje in biddinghuizen gewoont?... heb je de auto nou rechts gestuurd of links? ascona er achter op en die na apers van vauxhall eraf halen... leuk dingetje.
A Arjen Komt hier geregeld 10 aug 2011 #34 Maar voor de mensen die het zonde vinden; je mag altijd bieden hoor!
A Arjen Komt hier geregeld 10 aug 2011 #35 Maar voor de mensen die het zonde vinden; je mag altijd bieden hoor!
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #36 @Arjen wrote:Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry Die zijn lelijk wilde je zeggen :jerry grapje Als het een Ascona B was had ik het zonde gevonden maar in dit geval een mooie donor :thumb Ik zou zoveel mogelijk ervan bewaren :angel
@Arjen wrote:Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry Die zijn lelijk wilde je zeggen :jerry grapje Als het een Ascona B was had ik het zonde gevonden maar in dit geval een mooie donor :thumb Ik zou zoveel mogelijk ervan bewaren :angel
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #37 @Arjen wrote:Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry Die zijn lelijk wilde je zeggen :jerry grapje Als het een Ascona B was had ik het zonde gevonden maar in dit geval een mooie donor :thumb Ik zou zoveel mogelijk ervan bewaren :angel
@Arjen wrote:Je hebt nu eenmaal een mooie nodig om een mooie te maken!! Heb je m`n kinderen wel eens gezien!! :jerry :jerry :jerry :jerry Die zijn lelijk wilde je zeggen :jerry grapje Als het een Ascona B was had ik het zonde gevonden maar in dit geval een mooie donor :thumb Ik zou zoveel mogelijk ervan bewaren :angel
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #38 heey Arjen,ik heb nog wel electrische raammechanieken voor de Ascona c liggen,geen kabels of schakelaars,pm maar bij interesse
heey Arjen,ik heb nog wel electrische raammechanieken voor de Ascona c liggen,geen kabels of schakelaars,pm maar bij interesse
A Arjen Komt hier geregeld 14 aug 2011 #39 Ok, ik hou het in gedachte. Kan je nog wat foto`s mailen van de lasnaad?
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #40 heey Arjen,ik heb nog wel electrische raammechanieken voor de Ascona c liggen,geen kabels of schakelaars,pm maar bij interesse
heey Arjen,ik heb nog wel electrische raammechanieken voor de Ascona c liggen,geen kabels of schakelaars,pm maar bij interesse