T teungts Loopt hier de deur plat 8 okt 2013 #1 17 november eindejaars meeting in appelscha dit keer op het parkeerterrein van duinzathe van 12 uur tot laatste vertrekt Noorder Es 1, Appelscha ps voor de formule1 fans de start is pas om 8 uur
17 november eindejaars meeting in appelscha dit keer op het parkeerterrein van duinzathe van 12 uur tot laatste vertrekt Noorder Es 1, Appelscha ps voor de formule1 fans de start is pas om 8 uur
T teungts Loopt hier de deur plat 8 okt 2013 #4 Misschien zeker toch. Ik was ook bij die van jou :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 8 okt 2013 #5 ik ga me best doen haha weet alleen niet als ik met beide auto's kom, of anders met welke ik kom o ennuhhh als we gaan beginnen met wie waar is geweest.. wie was er vorig jaar ook al weer met de enige rooie opel? jaaaa, soepkiepe die die corsa net de dag er voor heeft op gehaald hahaha :jerry :jerry
ik ga me best doen haha weet alleen niet als ik met beide auto's kom, of anders met welke ik kom o ennuhhh als we gaan beginnen met wie waar is geweest.. wie was er vorig jaar ook al weer met de enige rooie opel? jaaaa, soepkiepe die die corsa net de dag er voor heeft op gehaald hahaha :jerry :jerry
O oeht1986 Komt weleens kijken 8 okt 2013 #6 Denk dat ik aanwezig ben. Hoogeveen is me goed bevallen.
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 8 okt 2013 #7 euhm, als we zo gaan beginnen, ben ik zeker ook verplicht te komen? :jerry zal mijn best doen.
S soepkiepe Forumbewoner 8 okt 2013 #8 zal wel eens ff op facebook zetten edit.. done.. https://www.facebook.com/events/276844535774020/?ref=2&ref_dashboard_filter=upcoming" onclick="window.open(this.href);return false;
zal wel eens ff op facebook zetten edit.. done.. https://www.facebook.com/events/276844535774020/?ref=2&ref_dashboard_filter=upcoming" onclick="window.open(this.href);return false;
V vectra208v Loopt hier de deur plat 8 okt 2013 #10 misschien dat ik ook ff kom aanwaaien als het wind stil is hahaha zal Oscar ook ff vragen....als die bij zijn vriendin is is het om de hoek voor hem
misschien dat ik ook ff kom aanwaaien als het wind stil is hahaha zal Oscar ook ff vragen....als die bij zijn vriendin is is het om de hoek voor hem
O OscaR-16v Komt hier geregeld 9 okt 2013 #11 @vectra208v wrote:misschien dat ik ook ff kom aanwaaien als het wind stil is hahaha zal Oscar ook ff vragen....als die bij zijn vriendin is is het om de hoek voor hem haha zekers, dan kom ik ook ff kijken als het weer een beetje mee zit :thumb
@vectra208v wrote:misschien dat ik ook ff kom aanwaaien als het wind stil is hahaha zal Oscar ook ff vragen....als die bij zijn vriendin is is het om de hoek voor hem haha zekers, dan kom ik ook ff kijken als het weer een beetje mee zit :thumb
S soepkiepe Forumbewoner 9 okt 2013 #17 gewoon komen!! je bent eigenlijk net wat te laat, 15 september hebben we net een hele gezellige meeting gehad haha
gewoon komen!! je bent eigenlijk net wat te laat, 15 september hebben we net een hele gezellige meeting gehad haha
S Sander_Brouwr Lid 9 okt 2013 #18 @soepkiepe wrote:gewoon komen!! je bent eigenlijk net wat te laat, 15 september hebben we net een hele gezellige meeting gehad haha Ik zet het in de agenda! Heb ik weer een excuses om de F te poetsen, Dan maken we deze ook gezellig toch! Sander
@soepkiepe wrote:gewoon komen!! je bent eigenlijk net wat te laat, 15 september hebben we net een hele gezellige meeting gehad haha Ik zet het in de agenda! Heb ik weer een excuses om de F te poetsen, Dan maken we deze ook gezellig toch! Sander
O oeht1986 Komt weleens kijken 10 okt 2013 #20 @Sander_Brouwr wrote:Is het rooie beestje van mij ook welkom? Zeker ben jee welkom! Ik rijd zelf ook een rode Astra F 1.6i 8v, ik kom ze niet vaak tegen in het rood. gelukkig vind ik poetsen leuk
@Sander_Brouwr wrote:Is het rooie beestje van mij ook welkom? Zeker ben jee welkom! Ik rijd zelf ook een rode Astra F 1.6i 8v, ik kom ze niet vaak tegen in het rood. gelukkig vind ik poetsen leuk