S stefanDTI Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #1 Hoi, Ik vraag me af , zit er een EGR op de Z18XER motor ? Gr Stefan.
A AstraGTC1 Lid 20 jul 2012 #2 Kunnen jullie eens kijken of de Z16XER egr heeft? De een zegt van wel de ander zegt niet
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #3 Hee hallo! Jullie laten mij niet nog een keer een hele auto ondersteboven halen he???? Hier, kijk zelf: http://opeloem.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hee hallo! Jullie laten mij niet nog een keer een hele auto ondersteboven halen he???? Hier, kijk zelf: http://opeloem.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #8 Yes you have one what means hoofdpijn die eger zooi Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #9 Zal het morgen onderzoeken voor ons Stefan. Vind het wel raar dat er egr kleppen worden verkocht voor zijn auto als zijn auto deze niet heeft.
Zal het morgen onderzoeken voor ons Stefan. Vind het wel raar dat er egr kleppen worden verkocht voor zijn auto als zijn auto deze niet heeft.
I iquick Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #10 Z18 heeft niet Z16 weer wel opel bouwt misterieuze auto's Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Z18 heeft niet Z16 weer wel opel bouwt misterieuze auto's Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 19 jul 2012 #11 Morgen zorg ik ervoor dat ik zeker weet of Stefan een EGR heeft ja of nee. Ook als dat niet het geval is, trek ik m'n foutieve 1e opmerking terug en laat ik dat hier weten.
Morgen zorg ik ervoor dat ik zeker weet of Stefan een EGR heeft ja of nee. Ook als dat niet het geval is, trek ik m'n foutieve 1e opmerking terug en laat ik dat hier weten.
I iquick Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #12 Ik heb het net ook opgezocht staat hier ook op het forum iets over dblias egr afdopkit. Stond de Z18XER ook niet tussen, wel de Z16XER en de Z18XE Edit: http://www.astraownersnetwork.co.uk/archive/index.php/t-99823.html" onclick="window.open(this.href);return false; viewtopic.php?f=21&t=155092 Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Ik heb het net ook opgezocht staat hier ook op het forum iets over dblias egr afdopkit. Stond de Z18XER ook niet tussen, wel de Z16XER en de Z18XE Edit: http://www.astraownersnetwork.co.uk/archive/index.php/t-99823.html" onclick="window.open(this.href);return false; viewtopic.php?f=21&t=155092 Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #14 Het ziet er naar uit dat de Opel Astra H GTC Z18XER geen EGR heeft. Heb zo'n beetje heel de OEM catalog doorgespit van deze auto. Is Opel dan toch verstandig geworden om die krengen niet meer in te bouwen ofzo? Is alleen maar positief voor jou Stefan! :thumb
Het ziet er naar uit dat de Opel Astra H GTC Z18XER geen EGR heeft. Heb zo'n beetje heel de OEM catalog doorgespit van deze auto. Is Opel dan toch verstandig geworden om die krengen niet meer in te bouwen ofzo? Is alleen maar positief voor jou Stefan! :thumb
J J.Eland Komt weleens kijken 20 jul 2012 #15 Ik ben er ook heel blij mee dat op mijn Z18XE ook geen EGR klep zit. Want de motor verslijt toch sneller met die dingen.
Ik ben er ook heel blij mee dat op mijn Z18XE ook geen EGR klep zit. Want de motor verslijt toch sneller met die dingen.
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #16 Ik ga van je opmerking uit dat jouw auto geen EGR heeft. Heb al koppijn gekregen van het zoeken naar een EGR van een Astra H Z18XER. En je laatste opmerking klopt helemaal als een bus, zonder EGR heeft je motor het stukken beter.
Ik ga van je opmerking uit dat jouw auto geen EGR heeft. Heb al koppijn gekregen van het zoeken naar een EGR van een Astra H Z18XER. En je laatste opmerking klopt helemaal als een bus, zonder EGR heeft je motor het stukken beter.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #17 I'm :wors :wors Dat mijn Z18XER geen EGR heeft. @johan Thanks voor het zoeken mate !
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #18 @AstraGTC1 wrote:Kunnen jullie eens kijken of de Z16XER egr heeft? De een zegt van wel de ander zegt niet Als een paar reacties Terug lees zie je antwoord staan.
@AstraGTC1 wrote:Kunnen jullie eens kijken of de Z16XER egr heeft? De een zegt van wel de ander zegt niet Als een paar reacties Terug lees zie je antwoord staan.
A AstraGTC1 Lid 20 jul 2012 #19 Iqueik zegt dat z16xer wel egr heeft en roger zegt van niet. Wie heeft nou gelijk?
I iquick Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #20 Haha ik las op bepaalde sites wel en weer niet, schijnt niet te hebben heb tis nakegeken geen egr beiddn motoren dus geluk voor jullie :/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Haha ik las op bepaalde sites wel en weer niet, schijnt niet te hebben heb tis nakegeken geen egr beiddn motoren dus geluk voor jullie :/ Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk