Zo als ik al zij,rij er nu 2 jaar mee en bij abrubt gas loslaten bij hoge snelheid KAN het mm lampje aan springen ,,maar bij stop zetten van de motor en herstarten is het weer weg.
verder probleem loos.
heb met de Tid aan melden er bij gestaan en gevraagd of er verder gekke meldingen waren maar niks dus zagen daar op ook niet dat de Egr niet mee doet.
heb jij een onderdeel nr van dat plaatje hier bij van Kouwen gaat het weer heel moeilijk .en ik denk dat ik dat als beun even in me bestand zet als er weer iemend wat vraagt is het dan dat plaatje met dat nr ophalen klaar .
Bert