effe voorstellen

Welkom hier!

Foto's van je waggie doen het altijd goed hier!!

Ahh Molenhoek, daar zal ik vandaag weer rond een uurtje of 5 langs rijden als ik van me werk kom. Ik rij vrijwel dagelijks via de rijksweg van Heijen (centerparcs) naar nijmegen. Wellicht dat ik je vec een keer spot.

Verstuurd van mijn V972 Core4 met Tapatalk

@dennisnmgn88 wrote:Welkom hier!

Ahh Molenhoek, daar zal ik vandaag weer rond een uurtje of 5 langs rijden als ik van me werk kom. Ik rij vrijwel dagelijks via de rijksweg van Heijen (centerparcs) naar nijmegen. Wellicht dat ik je vec een keer spot.

heb jou nog nooit gezien in nijmegen

@nwa wrote:@dennisnmgn88 wrote:Welkom hier!

heb jou nog nooit gezien in nijmegen

Haha maak elke dag toch wel genoeg kilometers door Nijmegen heen, donkerpaarse Corsa B. Wat voor een auto rij je nwa?

Ahh edit:D: Ik keek ff op de Opel Fanatics website, en Mouse (volgens mij) ken ik daar wel van. Had toen een Corsa A sedan weet ik nog wel.... en Gerben (groene Corsa B), heb ik volgens mij wel eens met zo'n zelfde groene kleur Astra F sedan gezien... maar das toch al zeker een jaar of 6 geleden gok ik zo

ik zelf heb vectra b groen verlaagd met 15 inch honing graad velgjes ben de voorzitter van opel fanatics holland en ja da klopt van mouse

Terug
Naar boven