eerste verbouwtopic dan maar....? Toyota parking.

mareh oke, i'm confused :???:

welke gaat de parking verlaten, en wat heb je in gedachte er voor terug te parkeren? :D

nja heb maar 1 project... ;)

De Glanza moet eruit, waarschijnlijk ga ik alles in onderdelen weg doen.

niemand gaat immers ruim 5 ruggen neerleggen voor een momenteel niet lopend project.

maar de waarde van de onderdelen komt RUIM over de 6000,-

dus in onderdelen it is....

wat ervoor terugkomt....? iets dat Japans is ~240pk en twee stoelen heeft :wub :wors

met lichtmetalen velgen?

neus op de grond?

rood witte achterlichtjes?

jup :)

20130520_143932.jpg

gekregen van een oud Starlet club lid die geen zin meer erin had...

heb het beestje door de apk geduwd...

denk dat ik hier een track slut van ga bouwen, met alle handling mods van de Glanza :)

Glanza zelf gaat eruit in onderdelen...

Ik had 'm gezien ja, zie altijd alleen de achterkant (ik kom over de snelweg),dus die lage neus zag ik niet.

Geinige Skeltertjes!!!

kwam er een maand of 2 geleden een tegen bij EindHoven op de A2 richting Utrecht.

een paarse met Flinke intercooler, lekker plat etc etc, donkere ramen..

Die bestuurder probeerde volgens mij het merk van mijn Achteruit te lezen :jerry , zo kort zat ie erop.

toen de ruimte er was, ik gas erop, en was verbaasd dat ie mij niet kon bijhouden eigenlijk, al vanaf de 100km/u niet.

Ik had echt meer verwacht. (zelf rijdt ik met een Vectra-B 3.0 V6 van 1338kg (kenteken gewicht) met LAANNNGGGEEEE Dieselbak erop).

Corsa-B C20XE is knap rapper dan dit toyotaatje zeg maar..

De bestuurder achtte mij toen ik weer rustig aan deed, ook geen Blik waardig, en keek stijf vooruit.. reed volgas door...

Willem

grote kans dat dat mijn oude zwarte is... die is nu nl paars met flinke intercooler... :)

ding is verder compleet standaard dus 135 fabriekspk's op 940 kg.

maar, als hij je niet kon bijhouden dan óf hij kon niet rijden, óf er mankeerde iets aan die auto...

sprintjes zijn lastig vanaf 100 km/u omdat je altijd te laat bent met reageren, als jij terugschakeld en gasgeeft moet ik er nog achterkomen dat je wil sprinten...

en dan word het inderdaad lastig om bij te houden.

ik vind handling veel voornamer dan power op dit moment, daarom ga ik die gele p8 helemaal uitkleden en circuitklaar maken :)

Met een standaard Exemplaar ga je een 100 naar 200 sprint inderdaad niet redden, dat heb ik al een aantal keer eerder mogen doen tegen zo's Glanza-V

en dat is niet erg spannend te noemen, en daar is deze dan ook niet voor gemaakt @ Stadssprinter).

maar denk je best wel mogenlijk heden hebt met zo'n 1.3 turbo-tje...

Willem

~200pk is goed haalbaar op zo'n motor zonder verbouwingen intern :)

in principe was dat ook mijn doelstelling... maar wil niet meer geblazen blijven rijden.

glanza gaat eruit, 1 van de andere krijgt track setup (gemixt van verzamelde onderdelen die ik al heb) rolkooi komt er nog bij.

dan ga ik daarmee weer wat circuit ervaring opdoen op zandvoort, zolder en de ring.

intussen ben ik dan verhuisd en heb ik een garage/werkplaats in de tuin...

en dan wil ik weer gaan kijken voor een swap :) wss 4age blacktop oid :)

Zo wat een stof hier....

Ff afblazen maar weer...

Glanza staat nu motorloos in de garage... laatste bits nog eraf en dan to the scrapyard!

Ben eens goed gaan nadenken wat ik nu eigenlijk wil...

5k in een starlet duwen en dan een trackslet bouwen....

Leuk, maar het blijft een starlet....

Denken denken beetje snuffelen etc.

Wat eisen gemaakt voor mezelf...

~300 pk

Rwd

En een look waar je bang van word :D

Benodigdheden:

2 extra cilinders

het dubbele aan cilinder inhoud -100cc

En een turbo waar die glanza turbo 3x in past.

20130710_211359.jpg

Klaar! :)

In de toekomst de voorbumper grill en achterklep over spuiten en misschien iets met de wielen :)

Later misschien nog wat meer vermogen :)

Mooie auto, maar het blijft een Japanner, en die kunnen niet tegen mijn rijstijl op een of andere manier, die dingen vernietig ik voor het ontbijt op een of andere vage manier.

Terwijl ik met de Duitsers eigenlijk weinig sores heb, doe ook niet raar oid, maar gaat altijd naar de &$%!&^%$&!&&*%~#%!#$56457

Veel plezier met je nieuwe speeltje..

Terug
Naar boven