Zo heb ik in een parkeergarage al een keer mot gehad met een petje die m'n auto blijkbaar wou zoenen. Want die bleef mooi ervoor staan, vriendelijk verzocht of ie wou weg gaan. Zegt ie "Nee. Ik blijf staan" Waarop ik reageer "Sgoed joh, rij ik wel door met jou mee."

Waarop ik met een dot gas naar hem toe rij... Schrok ie gelukkig genoeg van, want toen kwam ie tegen m'n raam aan slaan e.d. Zag gewoon aan z'n kop dat ie pijn aan z'n knokkels had toen ie m'n voorruit sloeg
Maargoe, z'n maatje die erbij stond gelijk achter die gozer aan, beetje hem kalmeren king: Toen weg gereden
Ander momentje:
Eén of andere Jeep in Velp kan ook erwat van, straten zijn beetje krap hier in Velp. Dus je moet elkaar beetje voorang geven e.d. ik geef dus voorang aan een toekomende auto. Dus ik netjes in een inham tussen geparkeerde auto's. Haalt die flapdrol mij in.... Gaat ie lopen doordrukken. Voorrang claimen terwijl hij dat niet heeft.. Wist 't bedrijfsbusje die tegemoet kwam ook.... die heeft hem mooi achteruit gedrukt.
Waarop die gozer achteruit rijdt, bijna bij mij op de bumper. Dus ik vol op de claxon, wil m'n bumper niet plat hebben natuurlijk. Stapt die gek uit. Vlak voordat ie bij m'n deur is druk ik in z'n zicht m'n deur pinnetje in. Pak gelijk de telefoon erbij, gaat ie lopen schelden en vloeken en doen...
Maargoed, weet inmiddels waar die pipo woont, dus zal eens keertje een paar bakstenen achter z'n wielen ofzo leggen. Leuk met wegrijden