Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zou ook wel willen gaan(mits het half december is), en wel even onder voorbehoud, ik moet nog een klus doen, en mijn werk houd dan ook op(failiet), dus financieel moet het gaan,
Ik zit erg te twijfelen omdat ik een automaat heb.
Dus of het verstandig is....
En aan de andere kant z'n kastje is ook wel handig want dan kun je zelf bepalen hoeveel vermogen je wanneer wilt hebben.
Mijn Vec is ook een automaat en ik wil wel naar EDS, zeker nu het wat goedkoper staat. Met een bende gaan is ook wat leuker, zeker als 1 iemand dan goed Duits kan
Is al gebleken (door anderen & internet) dat de automaat van 1.9 150pk sterk genoeg is (F40 automaat, die kan het koppel van 400Nm aan). Best te weten komen dus welke versie van automaat je hebt.
Ik zit erg te twijfelen omdat ik een automaat heb.
Dus of het verstandig is....
En aan de andere kant z'n kastje is ook wel handig want dan kun je zelf bepalen hoeveel vermogen je wanneer wilt hebben.
Mijn Vec is ook een automaat en ik wil wel naar EDS, zeker nu het wat goedkoper staat. Met een bende gaan is ook wat leuker, zeker als 1 iemand dan goed Duits kan
Is al gebleken (door anderen & internet) dat de automaat van 1.9 150pk sterk genoeg is (F40 automaat, die kan het koppel van 400Nm aan). Best te weten komen dus welke versie van automaat je hebt.