e rekord station 2.2

vandaag eens een dagje met de rekord bezig geweest na 6 weken niet mee gereden te hebben starten en lopen.

heb vandaag weer wat kleine dingen verholpen achterlicht deet het niet. na wat zoek en meet werk gevonden.

alle steek lampjes in het dashbard vervangen. 1 was nog heel..

verder de kachel er uit wil het goed hebben maar was wel een hele klus. maar komt goed nu nog een andere kachelmotor of deze laten maken.

snelle stand doet het de rest niet.

ja vandaag 1 gevonden nu ff wachten tot het pakje er is.

ben ook eens aan het meten geweest op de stekkers maar kan nergens spanning meten. :hmmz

snap er geen bal van wel op contact gezet. maar niks hoe kan dat. iemand een idee.

ja vandaag 1 gevonden nu ff wachten tot het pakje er is.

ben ook eens aan het meten geweest op de stekkers maar kan nergens spanning meten. :hmmz

snap er geen bal van wel op contact gezet. maar niks hoe kan dat. iemand een idee.

heeft de kachelmotor wel massa dan ? meet eens massa op de carroserie en dan de andere meetpen op stekker van kachelmotor

heeft de kachelmotor wel massa dan ? meet eens massa op de carroserie en dan de andere meetpen op stekker van kachelmotor

alles weer klaar en dicht gebouwd. was wel een hele klus zo als ze al zijden.

heb alleen de antene kabel ergens achter zitten :sleeping

moet ff een stukje bij aan anders past hij niet in de radio. ik ga de boel niet weer los maken.

blij dit ik rij :wors

alles weer klaar en dicht gebouwd. was wel een hele klus zo als ze al zijden.

heb alleen de antene kabel ergens achter zitten :sleeping

moet ff een stukje bij aan anders past hij niet in de radio. ik ga de boel niet weer los maken.

blij dit ik rij :wors

vandaag weer ff nieuwe apk op de auto.

ik rij meer met de rekord als de vectra gts en de rekord loopt nog mooier ook. hahaha

vandaag weer ff nieuwe apk op de auto.

ik rij meer met de rekord als de vectra gts en de rekord loopt nog mooier ook. hahaha

Verkocht... :cry

En de vectra ook verkocht. Mogen nog tot januari er in blijven rijden.

En dan met de Suzuki cross op pad..

Verkocht... :cry

En de vectra ook verkocht. Mogen nog tot januari er in blijven rijden.

En dan met de Suzuki cross op pad..

Terug
Naar boven