e rekord station 2.2

iemand voor kacheldelen ??

die iemand heeft net voor je aan gepost, opel4ever.nl

daar slaag je wel... met wat geduld :D

Nice car John,

Koop wel een goeie kachelmotor want het is een beste klus om deze te vervangen. Heb er al 2 vernieuwd. Vorig jaar

Nice car John,

Koop wel een goeie kachelmotor want het is een beste klus om deze te vervangen. Heb er al 2 vernieuwd. Vorig jaar

@JohnC wrote:ja kees heb ik ook wel eens zien staan maar geen station, wel de zelfde kleur.

en bij mij is alles te koop hoor kees. :jerry

ja dat zal wel

nee als er weer es wat komt word dat wel weer een Manta ;)

@JohnC wrote:ja kees heb ik ook wel eens zien staan maar geen station, wel de zelfde kleur.

en bij mij is alles te koop hoor kees. :jerry

ja dat zal wel

nee als er weer es wat komt word dat wel weer een Manta ;)

draait de kachelmotor helemaal niet meer of alleen op de snelste stand als dit het geval is is alleen de weerstand kapot deze kun je vervangen met een uit een astra dan kan de kachelmotor blijven zitten en hoeft niet je hele dachboard er uit

draait de kachelmotor helemaal niet meer of alleen op de snelste stand als dit het geval is is alleen de weerstand kapot deze kun je vervangen met een uit een astra dan kan de kachelmotor blijven zitten en hoeft niet je hele dachboard er uit

oke. hij doet het wel een beetje alleen op de snelle stand met veel gepiep soms..

bedankt voor de tips ;)

vandaag eens een dagje met de rekord bezig geweest na 6 weken niet mee gereden te hebben starten en lopen.

heb vandaag weer wat kleine dingen verholpen achterlicht deet het niet. na wat zoek en meet werk gevonden.

alle steek lampjes in het dashbard vervangen. 1 was nog heel..

verder de kachel er uit wil het goed hebben maar was wel een hele klus. maar komt goed nu nog een andere kachelmotor of deze laten maken.

snelle stand doet het de rest niet.

oke. hij doet het wel een beetje alleen op de snelle stand met veel gepiep soms..

bedankt voor de tips ;)

Terug
Naar boven