Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en meten
Veren napersen geen idee dan ? Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel het nou lager is. Omdat te weten te komen kun je het beste denk ik originele poten van een D pakken ( originele veer ) en gemonteerd meten en dan een E kadett poot met originele veer ook monteren en meten
als je goed leest is dat ook mijn vraag:jerry
Dat weet ik maar ben bang dat niemand daar correct antwoord op kan geven alle 32325 verhalen komen dan denk ik naar voren :jerry
Zelf meten is denk ik het beste. Ff een paar E kadett pootjes van de sloop trekken en ff monteren .
En anders de D kadett veren napersen. moet wel lukken toch -80 naar -110 persen ?
heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk... zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.
dus ik zou het op z,n minst wel proberen
je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging
heb mijn cabrio ooit zo laag gehad, dat was niet meer leuk... zelfs 15 inch liep voor aan in al aangepaste kasten.. (voor) als ik over een verkeers drempel ging moest ik me goed vasthouden aan het stuur, zo erg.
dus ik zou het op z,n minst wel proberen
je schijnt ook speciale rubbers te kunnen halen waar de veer in licht en dit zou dan zorgen voor een extra 10 mm verlaging