J Joepp Komt weleens kijken 19 dec 2011 #1 Krijg net een berichtje van een vriend dat zijn rode E Kadett is gestolen. Stond geparkeerd op het station van Kerkrade. Gelieve op te letten in de buurt!! foto'tje: Opel E Kadett Kenteken: TH-27-XZ Iets gezien? Graag bellen 0631680275 Alvast bedankt!
Krijg net een berichtje van een vriend dat zijn rode E Kadett is gestolen. Stond geparkeerd op het station van Kerkrade. Gelieve op te letten in de buurt!! foto'tje: Opel E Kadett Kenteken: TH-27-XZ Iets gezien? Graag bellen 0631680275 Alvast bedankt!
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 19 dec 2011 #2 zal opletten woon in de buurt opeltjes vallen mij altyd op afschieten zoon mensen
D dave1987 Lid 19 dec 2011 #3 ze zijn goed bezig de laaste tijd de ...... gisteren bij me corsa a de raam ingetikt had het geluk dat me buurman het zag gebeuren dus niks weg maar als ik hem zie hoor je het vanzelf zal me ogen en oren open houden
ze zijn goed bezig de laaste tijd de ...... gisteren bij me corsa a de raam ingetikt had het geluk dat me buurman het zag gebeuren dus niks weg maar als ik hem zie hoor je het vanzelf zal me ogen en oren open houden
J Joepp Komt weleens kijken 19 dec 2011 #4 Bedankt mannen, en forumbeheer bedankt voor het sticky maken!!
A Aapje Hoort bij de inboedel 19 dec 2011 #5 Gvd nog een rode kadett-e... SN-75-SL van m'n maatje is ook nog steeds foetsie (5-deurs rode)
J Joepp Komt weleens kijken 22 dec 2011 #6 Hij is gevonden!! Kapotte deursloten, startmotor, kapje rond stuurhuis onderlangs en contactslot. Mocht iemand een van deze onderdelen in de verkoop hebben hoor ik het graag, dan kan dit E'tje weer snel de weg op! Bedankt voor de oplettendheid,
Hij is gevonden!! Kapotte deursloten, startmotor, kapje rond stuurhuis onderlangs en contactslot. Mocht iemand een van deze onderdelen in de verkoop hebben hoor ik het graag, dan kan dit E'tje weer snel de weg op! Bedankt voor de oplettendheid,
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 22 dec 2011 #7 kapje rond stuur huis heb ik wel ben een 3drs kadett t slopen dus als je wat nodig heb..... hoef er de hoofd prijs ni voor te hebben de kadett staat in heerlen dus mvg mike
kapje rond stuur huis heb ik wel ben een 3drs kadett t slopen dus als je wat nodig heb..... hoef er de hoofd prijs ni voor te hebben de kadett staat in heerlen dus mvg mike
A Aapje Hoort bij de inboedel 22 dec 2011 #8 Mooi man! Nu gelijk een bapi panggang alarm erin, en een 40.000 volt schokdraad generator op de deurklinken. Nu nog hopen dat de 5-deurs van m'n maatje terug komt ook al twijfel ik dat ie ooit terug zal komen
Mooi man! Nu gelijk een bapi panggang alarm erin, en een 40.000 volt schokdraad generator op de deurklinken. Nu nog hopen dat de 5-deurs van m'n maatje terug komt ook al twijfel ik dat ie ooit terug zal komen