B burgie Lid 20 nov 2013 #1 Mijn dynamo lampje gaat niet uit na het starten van de motor,hij gaat pas uit als de motor meer dan 2400 toeren maakt. Zou mijn dynamo kapot zijn(is pas 1 jaar oud). Paul
Mijn dynamo lampje gaat niet uit na het starten van de motor,hij gaat pas uit als de motor meer dan 2400 toeren maakt. Zou mijn dynamo kapot zijn(is pas 1 jaar oud). Paul