K kenny1600 Lid 17 jul 2015 #1 hallo mijn dynamo is stuk kan iemand mij helpen kan ik er zelf nieuwe koolbostels in doen of wat anders aan doen
hallo mijn dynamo is stuk kan iemand mij helpen kan ik er zelf nieuwe koolbostels in doen of wat anders aan doen
M manta2.0iohc Komt weleens kijken 17 jul 2015 #2 Hij moet wel helemaal uit elkaar: poelie eraf en dynamo scheiden en dan zitten ze in de achterste helft.
Hij moet wel helemaal uit elkaar: poelie eraf en dynamo scheiden en dan zitten ze in de achterste helft.
J jethro Hoort bij de inboedel 17 jul 2015 #4 Denk eerder dat de spanningsregelaar kaput is, zit ook aan de binnenkant dus de zaak moet los. Koop gelijk een BOSCH dynamo = degelijk DUITS en de spanningsregelaar zit op de buitenkant = voordeel. Gebruikt zijn ze wel te vinden, doe maar een oproep hier. :jerry :jerry :thumb
Denk eerder dat de spanningsregelaar kaput is, zit ook aan de binnenkant dus de zaak moet los. Koop gelijk een BOSCH dynamo = degelijk DUITS en de spanningsregelaar zit op de buitenkant = voordeel. Gebruikt zijn ze wel te vinden, doe maar een oproep hier. :jerry :jerry :thumb
J jethro Hoort bij de inboedel 21 jul 2015 #5 Vertel, vertel..... Is het een DUITS degelijke BOSCH dynamo geworden? :thumb