Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij mij zit het ook eens weer niet mee, had me banden opnieuw laten balanceren, nou trilt me stuur als een gek, natuurlijk nergens centreerringen op tijd te krijgen, gelukkig kan ik nou ff op me werk de draaibank lenen king:
Ik werk bij Toyo Tires, dus sta er met een collega met een stand en hopenlijk een Audi TT-S (1e montage) die ik in Duitsland op moet halen als het goed is
wel een lange dag, om 5 uur weg thuis, om 8 uur opbouwen.. en pas na 18.00 weer afbreken, dan nog 3 uur naar huis 2,5 uur naar huis rijden.... :???:
Hart voor de zaak he
Ik ga dan mooi de R1R is even uitproberen onder de corsa.
Had een tijd geleden al gemaild met iemand van jullie ivbm de bandenspanning.
Ik werk bij Toyo Tires, dus sta er met een collega met een stand en hopenlijk een Audi TT-S (1e montage) die ik in Duitsland op moet halen als het goed is
wel een lange dag, om 5 uur weg thuis, om 8 uur opbouwen.. en pas na 18.00 weer afbreken, dan nog 3 uur naar huis 2,5 uur naar huis rijden.... :???:
Hart voor de zaak he
Ik ga dan mooi de R1R is even uitproberen onder de corsa.
Had een tijd geleden al gemaild met iemand van jullie ivbm de bandenspanning.
als je op de paddockt staat, kan je dan wel gewoon elk moment daar weg met je auto? of ben je aan tijden gebonden wanneer je daar weg kan rijden :angel
als je op de paddockt staat, kan je dan wel gewoon elk moment daar weg met je auto? of ben je aan tijden gebonden wanneer je daar weg kan rijden :angel
@Erwin_Astra wrote:als je op de paddockt staat, kan je dan wel gewoon elk moment daar weg met je auto? of ben je aan tijden gebonden wanneer je daar weg kan rijden :angel
Tuurlijk wel, je mag vertrekken wanneer je wil. Al willen ze niet dat je rondjes over het terrein gaat rijden
@Erwin_Astra wrote:als je op de paddockt staat, kan je dan wel gewoon elk moment daar weg met je auto? of ben je aan tijden gebonden wanneer je daar weg kan rijden :angel
Tuurlijk wel, je mag vertrekken wanneer je wil. Al willen ze niet dat je rondjes over het terrein gaat rijden
Voor zover bekend wordt er geen premeet gehouden. Ben er denk ik helaas niet bij met mn calibra, maar het is niet anders. Dan maar supersunday . Wie weet maak ik dan ook een club als het DAF leuk is geweest!!!