dubbele uitlaat

nicocorsa

Post vaak
hallo iedereen

heb een insignia 2.0 130 pk diesel . naar genoeg heeft deze in chroom uitlaat . cosmo uitvoering .

nu wil ik aan de rechterkant ook eentje . maar heeft iemand zo eentje liggen + middenbuis . Y

denk dat de 2.0 cdti 190 pk ook dubbele uitlaat heeft maar nog nooit nergens gevonden .

passen deze van de 2.0 t en 1.6t mss ook op de diesel variant . zelfde buis diameter en lengte midden buis . diesel heeft daar geen middenpot zitten .

de irmscher

bastuck uitlaat is er prijzig + voor mij te bruut .

@nicocorsa wrote:hallo iedereen

heb een insignia 2.0 130 pk diesel . naar genoeg heeft deze in chroom uitlaat . cosmo uitvoering .

nu wil ik aan de rechterkant ook eentje . maar heeft iemand zo eentje liggen + middenbuis . Y

denk dat de 2.0 cdti 190 pk ook dubbele uitlaat heeft maar nog nooit nergens gevonden .

passen deze van de 2.0 t en 1.6t mss ook op de diesel variant . zelfde buis diameter en lengte midden buis . diesel heeft daar geen middenpot zitten .

de irmscher

bastuck uitlaat is er prijzig + voor mij te bruut .

http://www.2dehands.be/auto-onderde...tml?qq=insignia&pcpl=&pc_id=&afd=" onclick="window.open(this.href);return false;

heel erg bedankt voor de link .

maar dit is voor een st en heb een 5 deurs + de uitlaat potten zijn te erg zichtbaar naar mijn zin .

zoek een std of oem uitlaat insignia

Terug
Naar boven