Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@sw_reijnders wrote:ik zou de uitlaatpijp niet tegen de kunststof tank aan leggen nee.
je zult de pijp recht achter de C dempers af moeten slijpen en nieuwe pijpen moeten lassen.
Maar is er wel ruimte voor onder een vec b sedan?
Want je kan van die pijpen kopen maar dan gaat hij van de demper naar de andere kant zonder demper en dat werkt volgens mij niet dan rookt(als hij koud is maar aan 1kant