Druklager Kadett-E 1.8 (E18NV)

Aapje

Woont hier bijna
Wie kan mij bevestigen of de druklager op deze ebay pagina's de juiste is voor een E18NV met een F16 bak? Ik weet 't effe niet meer... :P Te veel met RWD bakken bezig geweest laatste tijd.

of deze:

of deze:

Zien allemaal wel 't zelfde eruit... dus past deze?

Deze druklagers zijn door verschillende fabrikanten gemaakt. Zien er soms

iets anders uit, deels metaal, deels kunststof, maar passen wel allemaal onderling.

Die bij Vauxhall car parts is wel een 100% originele van Opel. En voor 15 pond niks te duur dacht ik zo...

Deze druklagers zijn door verschillende fabrikanten gemaakt. Zien er soms

iets anders uit, deels metaal, deels kunststof, maar passen wel allemaal onderling.

15 pond is wel netjes ja, maar waar kan ik de verzendkosten vinden? Dat is meestal niet mis vanuit Engeland.

Die bij Vauxhall car parts is wel een 100% originele van Opel. En voor 15 pond niks te duur dacht ik zo...

Ik had 11 pond verzending op mijn oliepomp zitten daar vandaan....

Je kunt ze mailen, heb het email adres evt. voor je...

15 pond is wel netjes ja, maar waar kan ik de verzendkosten vinden? Dat is meestal niet mis vanuit Engeland.

Ik had 11 pond verzending op mijn oliepomp zitten daar vandaan....

Je kunt ze mailen, heb het email adres evt. voor je...

De lager is inmiddels ingebouwt in de kadett-e van m'n maatje..

Het was raar genoeg voor de prijs, een SKF lager.

Maar hij werkt uitstekend :) Geen geschaaf meer uit de motorruimte :D Alleen de dynamo nog effekes een keer na kijken :P

De lager is inmiddels ingebouwt in de kadett-e van m'n maatje..

Het was raar genoeg voor de prijs, een SKF lager.

Maar hij werkt uitstekend :) Geen geschaaf meer uit de motorruimte :D Alleen de dynamo nog effekes een keer na kijken :P

Terug
Naar boven