D DeMeistah Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #201 vraag je even of iemand een shopje kan maken voor je
D drempelvrees Komt hier geregeld 3 okt 2011 #202 @Fearless wrote:Hele dikke wielen. Die staan zeker wel goed onder een Vectra. Zijn dat Immitatie velgjes? De echte zijn stervensduur! Immitatie ja, wel nieuwe velgen, alleen is het wel steek 5x100. Moet met adapters van RH wel op te lossen zijn
@Fearless wrote:Hele dikke wielen. Die staan zeker wel goed onder een Vectra. Zijn dat Immitatie velgjes? De echte zijn stervensduur! Immitatie ja, wel nieuwe velgen, alleen is het wel steek 5x100. Moet met adapters van RH wel op te lossen zijn
D drempelvrees Komt hier geregeld 3 okt 2011 #203 Thanx voor de tip, niet bij stilgestaan. Naafgat is trouwens 73,1 en de ET is 35 is dat een probleem?? Adapters zijn de dunste 2 cm van 5x110 naar 5x100
Thanx voor de tip, niet bij stilgestaan. Naafgat is trouwens 73,1 en de ET is 35 is dat een probleem?? Adapters zijn de dunste 2 cm van 5x110 naar 5x100
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #204 vraag je even of iemand een shopje kan maken voor je
D drempelvrees Komt hier geregeld 12 okt 2011 #205 Ik wilde even met jullie delen dat ik a.s. zondag ga kijken voor velgen, heb mooie gevonden (al zeg ik het zelf). Als ze passen zoals ik wil zitten ze er zondag bij mij onder. Lijken me erg mooi onder een vectra staan. Wordt vervolgd....... :jerry :jerry :jerry
Ik wilde even met jullie delen dat ik a.s. zondag ga kijken voor velgen, heb mooie gevonden (al zeg ik het zelf). Als ze passen zoals ik wil zitten ze er zondag bij mij onder. Lijken me erg mooi onder een vectra staan. Wordt vervolgd....... :jerry :jerry :jerry
D drempelvrees Komt hier geregeld 3 okt 2011 #206 Thanx voor de tip, niet bij stilgestaan. Naafgat is trouwens 73,1 en de ET is 35 is dat een probleem?? Adapters zijn de dunste 2 cm van 5x110 naar 5x100
Thanx voor de tip, niet bij stilgestaan. Naafgat is trouwens 73,1 en de ET is 35 is dat een probleem?? Adapters zijn de dunste 2 cm van 5x110 naar 5x100
D drempelvrees Komt hier geregeld 12 okt 2011 #208 Ik wilde even met jullie delen dat ik a.s. zondag ga kijken voor velgen, heb mooie gevonden (al zeg ik het zelf). Als ze passen zoals ik wil zitten ze er zondag bij mij onder. Lijken me erg mooi onder een vectra staan. Wordt vervolgd....... :jerry :jerry :jerry
Ik wilde even met jullie delen dat ik a.s. zondag ga kijken voor velgen, heb mooie gevonden (al zeg ik het zelf). Als ze passen zoals ik wil zitten ze er zondag bij mij onder. Lijken me erg mooi onder een vectra staan. Wordt vervolgd....... :jerry :jerry :jerry
D drempelvrees Komt hier geregeld 12 okt 2011 #209 @GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry
@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 okt 2011 #211 @drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne???
@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne???
D drempelvrees Komt hier geregeld 12 okt 2011 #212 @GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry
@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry
D drempelvrees Komt hier geregeld 12 okt 2011 #213 @GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb
@GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 okt 2011 #214 @drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne???
@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne???
D drempelvrees Komt hier geregeld 12 okt 2011 #216 @GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb
@GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 okt 2011 #217 [quote="dr empelvrees":37u3dx6m]@GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb Ben erg benieuwd :thumbup
[quote="dr empelvrees":37u3dx6m]@GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb Ben erg benieuwd :thumbup
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 okt 2011 #220 [quote="dr empelvrees":37u3dx6m]@GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb Ben erg benieuwd :thumbup
[quote="dr empelvrees":37u3dx6m]@GTS Power wrote:@drempelvrees wrote:@GTS Power wrote:Goed bezig :thumb Tipje van de sluier? Het zijn er 4 en ze zijn niet klein :jerry :jerry :jerry :jerry groter dan de mijne??? :thumb :thumb :thumb :thumb Ben erg benieuwd :thumbup