Draaispit Manta A en Manta B

JOZO

Post veel
Voor het clubblad van OMCN ben ik opzoek naar mensen die ooit een draaispit hebben gemaakt en mij daar iets over kunnen vertellen zoals bijvoorbeeld volgende vragen:

De verschillen tussen de bevestigingen van de Manta A en B?

Hoe hoog moet je het draaipunt boven de grond?

Waar moet je rekening mee houden?

Moet je de kofferbak/deuren verstevigen als je een Manta in een draaispit hangt?

Zijn er tekeningen van zo’n bouwwerk?

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Joost

joost toevallig staat er 1 te koop hier op het forum,

buysell/single_ad.php?ad_id=7486

de minimale hoogte die je op je draaipunt moet hebben is minstens de helft van de breedte van de manta ..

manta bijna 2 mtr breed (spiegel tot spegel) dus met een meter zit je aardig goed.. en mocht je dan toch iets te laag uitkomen tijdens het draaien kun je er een paar zenkwieltjes onder bouwen zodat hij wat hoger komt en verplaatsbaar is..

@louwe 16 klepper wrote:ff zoek functie gebruiken

de info staat wel hier op t forum :shock:

anders kun je de oude van m,n b ascona wel kopen

kun je hem precies inmeten ;)

Wil je spit wel kopen voor het artikel, alleen de declaratie zal de club niet zo blij mee zijn...

Heb gezocht op het forum maar kan vrijwel niks vinden. Vooral niet de afmetingen. Bedankt voor de info Martijn.

ik heb als het goed is nog ergens een bouwtekening van mijn spit :thumbup (ooit al eens gemaakt voor iemand van het forum). Dit spit was wel voor een b ascona maar daar past een manta dan natuurlijk ook in. Als ik hem nog kan vinden dan meld ik het wel ff

Nee Wilfred, nog niet aan begonnen. Eerst andere artikeltjes nog afmaken en dan komt deze aan de beurt. Zeker een spit nodig voor je B? :thumb

Terug
Naar boven