Daar heb je zeker gelijk in reserve leggen is nooit stom als je met die modellen autom,s door wilt blijven rijden ik leg zelf ook wel wat reserve:
startmotors,injectie systemen,luchtwegers,wiel ophanging,interieur delen radiateurs,uitlaten,remdelen.
Maar bij het punt draagarmen vind ik persoonlijk dat de oude draagarmen makkelijk op te maken zijn,het is alleen de schotel die eraf rot (en soms ook wat onder de schotel) maar dit is zeer gemakklijk beter te maken bij elke draagarm,daarom zou ik die niet nieuw kopen,maar dat is ieder zijn keuzen,voor dat geld wat die draagarmen kosten zou ik liever een 24V kopen of een getrag 265 of een 4-gang aut van een Monza/Senator daar is een grotere vraag na en moeilijker aan te komen.
Die draagarmen had ik wel willen lassen voor 10 euro per uur,had je ze voor 20/30 euro weer beter als nieuw gehad.
Ik koop geregeld een sloper en haal daar al het bruikbare vanaf dan heb ik weer een partij goede delen zoals:
Schokbrekers & veren,radiateur,bumpers,koplampen,
brandstofpomp,startmotor,dynamo,rembekrachtiger & HRC,enz enz.
Ik koop zelden echt nieuwe delen (op de beurt onderdelen zoals filters en bougies na),omdat ik er niet aan kan komen of omdat ze veels te duur zijn.
Ik heb laatst wel compleet nieuwe remmen gekocht in Australie 330mm x 28 met Corvette C5 remklauwen met dubbel zuiger klauwen en nieuwe stalen remleidingen voor 400 euro ex opsturen a 200 euro met de boot en dan nog wat belasting met pech,voor dat geld kan niemand me hier in NL/DE zo,n remmen leveren.