V vette80 Lid 31 mrt 2010 #1 voor een a-manta wil ik nieuwe draadeinden kopen voor de voorwielen bij mij is er eentje afgebroken maar waar haal je zo iets gr.joop
voor een a-manta wil ik nieuwe draadeinden kopen voor de voorwielen bij mij is er eentje afgebroken maar waar haal je zo iets gr.joop
M Martijntwello Komt hier geregeld 31 mrt 2010 #4 jawel via autostyle en de betere automaterialen zaken
V vette80 Lid 31 mrt 2010 #5 origineel gepost door MantaTeamTwello jawel via autostyle en de betere automaterialen zaken kijk dit is beter want wil niet te lang rijden met 3 bouten
origineel gepost door MantaTeamTwello jawel via autostyle en de betere automaterialen zaken kijk dit is beter want wil niet te lang rijden met 3 bouten
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 31 mrt 2010 #6 Sommige renaults en citroëns doen dat al jaren, dus het kan wel.
V vette80 Lid 1 apr 2010 #8 origineel gepost door henk 400rr Sommige renaults en citroëns doen dat al jaren, dus het kan wel. o in dat geval rijden we maar lekker door
origineel gepost door henk 400rr Sommige renaults en citroëns doen dat al jaren, dus het kan wel. o in dat geval rijden we maar lekker door