J jeroen88 Post best veel 6 apr 2011 #1 forum members. heeft er iemand een foto van hoe hij/zij de voedings kabel voor de audio in zijn auto heeft binnen gebracht? kan namelijk geen doorvoer vinden. iemand een foto van de plek waar ik die kan doorvoeren? het gaat namelijk om een astra g opc gr jeroen
forum members. heeft er iemand een foto van hoe hij/zij de voedings kabel voor de audio in zijn auto heeft binnen gebracht? kan namelijk geen doorvoer vinden. iemand een foto van de plek waar ik die kan doorvoeren? het gaat namelijk om een astra g opc gr jeroen
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 apr 2011 #6 Die vraag wordt echt elke dag gesteld ongeveer...check t astra gedeelte
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 apr 2011 #7 Die vraag wordt echt elke dag gesteld ongeveer...check t astra gedeelte
J jeroen88 Post best veel 7 apr 2011 #8 is er naast of onder de gaskabel plek genoeg voor de doorvoer? en bedoel er meer mee of er geen kabels lopen daar? gr
is er naast of onder de gaskabel plek genoeg voor de doorvoer? en bedoel er meer mee of er geen kabels lopen daar? gr
J jeroen88 Post best veel 7 apr 2011 #9 is er naast of onder de gaskabel plek genoeg voor de doorvoer? en bedoel er meer mee of er geen kabels lopen daar? gr
is er naast of onder de gaskabel plek genoeg voor de doorvoer? en bedoel er meer mee of er geen kabels lopen daar? gr
N Niels0478 Post best veel 12 apr 2011 #10 Ik heb boven de gaskabel een gaatje geboord, beetje zink overheen gespoten en een doorvoertule in gemaakt, en daar de kabel doorheen getrokken
Ik heb boven de gaskabel een gaatje geboord, beetje zink overheen gespoten en een doorvoertule in gemaakt, en daar de kabel doorheen getrokken
N Niels0478 Post best veel 12 apr 2011 #11 Ik heb boven de gaskabel een gaatje geboord, beetje zink overheen gespoten en een doorvoertule in gemaakt, en daar de kabel doorheen getrokken
Ik heb boven de gaskabel een gaatje geboord, beetje zink overheen gespoten en een doorvoertule in gemaakt, en daar de kabel doorheen getrokken