D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 22 mei 2011 #21 Laten we voorop stellen dat het niet erg netjes is van de persoon. :fy1
wim-v6 Forumbewoner 22 mei 2011 #22 ja ach, dat is de huidige (lease) mentaliteit. je weet dat de wereld vergaat als je een deeltje eigen risico moet betalen van je salaris van 5000euro netto in de maand!! Willem
ja ach, dat is de huidige (lease) mentaliteit. je weet dat de wereld vergaat als je een deeltje eigen risico moet betalen van je salaris van 5000euro netto in de maand!! Willem
wim-v6 Forumbewoner 22 mei 2011 #23 ja ach, dat is de huidige (lease) mentaliteit. je weet dat de wereld vergaat als je een deeltje eigen risico moet betalen van je salaris van 5000euro netto in de maand!! Willem
ja ach, dat is de huidige (lease) mentaliteit. je weet dat de wereld vergaat als je een deeltje eigen risico moet betalen van je salaris van 5000euro netto in de maand!! Willem
K KadAstra-EF Forumbewoner 22 mei 2011 #24 Dat is het voordeel van Opelspiegels, ze knallen eraf en vervolgens is het "klik" en hij zit er weer op !! terwijl de ander inderdaad zijn spiegel helamaal aan gort heeft. Spreek uit ervaring (mijn Kadett E in mn eigen straat notabene eraf gereden, foto's staan hier ook ergens op het forum) Rik
Dat is het voordeel van Opelspiegels, ze knallen eraf en vervolgens is het "klik" en hij zit er weer op !! terwijl de ander inderdaad zijn spiegel helamaal aan gort heeft. Spreek uit ervaring (mijn Kadett E in mn eigen straat notabene eraf gereden, foto's staan hier ook ergens op het forum) Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 22 mei 2011 #25 Dat is het voordeel van Opelspiegels, ze knallen eraf en vervolgens is het "klik" en hij zit er weer op !! terwijl de ander inderdaad zijn spiegel helamaal aan gort heeft. Spreek uit ervaring (mijn Kadett E in mn eigen straat notabene eraf gereden, foto's staan hier ook ergens op het forum) Rik
Dat is het voordeel van Opelspiegels, ze knallen eraf en vervolgens is het "klik" en hij zit er weer op !! terwijl de ander inderdaad zijn spiegel helamaal aan gort heeft. Spreek uit ervaring (mijn Kadett E in mn eigen straat notabene eraf gereden, foto's staan hier ook ergens op het forum) Rik
O opel-mark Hoort bij de inboedel 22 mei 2011 #26 binnenweggetjes hebben vaak geen strepen, en dan nog moet jij maar bewijzen dat hij over de helft is gereden enz.
binnenweggetjes hebben vaak geen strepen, en dan nog moet jij maar bewijzen dat hij over de helft is gereden enz.
O opel-mark Hoort bij de inboedel 22 mei 2011 #27 binnenweggetjes hebben vaak geen strepen, en dan nog moet jij maar bewijzen dat hij over de helft is gereden enz.
binnenweggetjes hebben vaak geen strepen, en dan nog moet jij maar bewijzen dat hij over de helft is gereden enz.
K KadAstra-EF Forumbewoner 28 mei 2011 #28 "wie eist bewijst" zeggen ze wel in de advocatuur. Groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 28 mei 2011 #29 "wie eist bewijst" zeggen ze wel in de advocatuur. Groet, Rik
D D.C030 Lid 30 mei 2011 #30 hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha
hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha
D D.C030 Lid 30 mei 2011 #31 hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha
hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha
M manac Post best veel 30 mei 2011 #32 @D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Jij bent dus duidelijk net zo'n galbak ! uke :thumb
@D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Jij bent dus duidelijk net zo'n galbak ! uke :thumb
M manac Post best veel 30 mei 2011 #33 @D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Jij bent dus duidelijk net zo'n galbak ! uke :thumb
@D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Jij bent dus duidelijk net zo'n galbak ! uke :thumb
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 mei 2011 #34 @D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha :hmmz
@D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha :hmmz
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 mei 2011 #35 @D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha :hmmz
@D.C030 wrote:hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha :hmmz
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 30 mei 2011 #36 hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Waar slaat dit nou weer op? :shock: :jerry
hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Waar slaat dit nou weer op? :shock: :jerry
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 30 mei 2011 #37 hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Waar slaat dit nou weer op? :shock: :jerry
hahahahahaha das kut voor je pikkiej maar gelukkig nie mijn probleem heb je nog geluk ik had je heele zeikant +voor of achterkant (kies ma uit) de klorere in gereje en dan door geplankt hahahaha Waar slaat dit nou weer op? :shock: :jerry
M manac Post best veel 30 mei 2011 #38 Ach ja, je hebt er altijd tussenzitten die en niet kunnen typen en lachen om andermans problemen :fy1 Tot ze zelf wat hebben en dan is het huilen :jerry
Ach ja, je hebt er altijd tussenzitten die en niet kunnen typen en lachen om andermans problemen :fy1 Tot ze zelf wat hebben en dan is het huilen :jerry
M manac Post best veel 30 mei 2011 #39 Ach ja, je hebt er altijd tussenzitten die en niet kunnen typen en lachen om andermans problemen :fy1 Tot ze zelf wat hebben en dan is het huilen :jerry
Ach ja, je hebt er altijd tussenzitten die en niet kunnen typen en lachen om andermans problemen :fy1 Tot ze zelf wat hebben en dan is het huilen :jerry
A Astraman Hoort bij de inboedel 30 mei 2011 #40 En dan hebben wij schik, onthouden alles :angel Wel lullig voor je van die spiegel, gelukkig zijn ze goed aan te komen tegenwoordig, de astra g spiegels.
En dan hebben wij schik, onthouden alles :angel Wel lullig voor je van die spiegel, gelukkig zijn ze goed aan te komen tegenwoordig, de astra g spiegels.