Doorgelaste booskijkers astra g

4 delig gaat moeilijk worden omdat ik alleen ga lassen aan de zijschermen, ik wil in de loop van de tijd een abs moterkap plaatsen,

Mijn idee was eigenlijk mijn zijschermen verlengen,

Heb een carbon motorkap gehad , maar vind het 3x niks.

Door de warmte begint die krom te trekken en zijn de aansluitingen niet meer netjes.

En omdat die zo licht is werken de motorkaplifters ook niet erg mee met het dicht doen druk je hem zo scheef.

Dus of dan een abs motorkap een goede keuze zou zijn betwijfel ik ook.

@Blue-Dragon wrote:Heb een carbon motorkap gehad , maar vind het 3x niks.

Door de warmte begint die krom te trekken en zijn de aansluitingen niet meer netjes.

En omdat die zo licht is werken de motorkaplifters ook niet erg mee met het dicht doen druk je hem zo scheef.

Dus of dan een abs motorkap een goede keuze zou zijn betwijfel ik ook.

dan laat ik de originele moterkap lekker zitten.. denk wel dat ik met 3m folie te werk ga omdat mijn moterkap niet de juiste kleur is.

heb je misschien nog een foto van de carbon kap op de auto?

volgens mij zijn er geen 2delige metalen booskijkers.

en zeker niet die je eraan moet lassen want de booskijkert zitten aan je zeischermen en motorkap, daarom 4delig

dus wil je maar een halve set metaal monteren? en bij de zijschermen dan? ga je daar ABS plaatsen, of laat je dat kaal?

of las je de booskijkers door, dat ze meegaan met de motorkap?

alles kan, maar alleen aan de motorkap die stukken lassen, oogt niet.

en metalen uit 1 stuk (per kant) zal je NOOIT vinden....

oh, en de lak uitnevelen over het zijscherm dan? dat je de booskijker spuit, maar dat het verder alleen geneveld wordt?

Mijn bedoeling was om een geheel met mijn moterkap te doen, omdat ik anders volgens de garage heel mijn zijschermen opnieuw moest spuiten.

Maar hoe zit dat eigenlijk als je een stukje bij las moet je dan heel het plaatwerk opnieuw spuiten of is een stukje al genoeg?

stukje kan, als het een vlakke kleur is. moet wel altijd uitgeneveld worden (ga ervan uit dat je weet wat dat is...)

bij Metallic kleuren is dat al moeilijk, omdat hierin metallic verwerkt is.

dit zijn "glitters", die de kleur net wat meer glans geven, zeker in zonlicht (weet niet hoe ik dat beter kan uitleggen).

en dan heb je custom kleuren, a la Candy kleuren en Chameleon kleuren... daar hebben we het maar niet over. :jerry

maar als ik jou dus begrijp, ga jij booskijkers aan de motorkap lassen, en die trek je door naar zijscherm, alleen zit dat deel ook aan de motorkap? dan ben je de eerste, en dat is dus ook de reden dat je geen booskijkers zal vinden in metaal, die niet 4 delig is.

of begrijp ik dat verkeerd?

Ik ben even opzoek gegaan naar verschillende booskijkers en kwam deze ook tegen wat ik zelf wel mooi vind, iemand een idee welke type/model het is en waar ik hem eventueel ook kan bestellen?

2h2r502.png

stuur Robert_Corsa hier op het forum even een PM, dat is namelijk zijn oude astra. ;) :thumb

memberlist.php?mode=viewprofile&u=22306

Terug
Naar boven