S Smithy Post best veel 17 jan 2012 #41 oei, da's wel jammer... nu alweer te koop? Heb hier net dezelfde staan, behalve dat't een elegance uitvoering is, maar die gaat nog lang niet weg :wub
oei, da's wel jammer... nu alweer te koop? Heb hier net dezelfde staan, behalve dat't een elegance uitvoering is, maar die gaat nog lang niet weg :wub
D -DOMI- Komt weleens kijken 18 jan 2012 #42 Ivm nieuwe baan voor mijn vrouw en meer km,s rijden. Ik vind het zelf ook jammer, maar soms moet je keuzes maken. Prijs is onderhandelbaar domig60@hotmail.com
Ivm nieuwe baan voor mijn vrouw en meer km,s rijden. Ik vind het zelf ook jammer, maar soms moet je keuzes maken. Prijs is onderhandelbaar domig60@hotmail.com
D -DOMI- Komt weleens kijken 18 jan 2012 #43 Ivm nieuwe baan voor mijn vrouw en meer km,s rijden. Ik vind het zelf ook jammer, maar soms moet je keuzes maken. Prijs is onderhandelbaar domig60@hotmail.com
Ivm nieuwe baan voor mijn vrouw en meer km,s rijden. Ik vind het zelf ook jammer, maar soms moet je keuzes maken. Prijs is onderhandelbaar domig60@hotmail.com
D -DOMI- Komt weleens kijken 27 jan 2012 #44 De vectra is verkocht. Rijdt nu in Leeuwarden rond. Mensen tot ziens, ik ga jullie verlaten. Morgen halen we een Golf 4 TDI Highline op
De vectra is verkocht. Rijdt nu in Leeuwarden rond. Mensen tot ziens, ik ga jullie verlaten. Morgen halen we een Golf 4 TDI Highline op
D -DOMI- Komt weleens kijken 27 jan 2012 #45 De vectra is verkocht. Rijdt nu in Leeuwarden rond. Mensen tot ziens, ik ga jullie verlaten. Morgen halen we een Golf 4 TDI Highline op
De vectra is verkocht. Rijdt nu in Leeuwarden rond. Mensen tot ziens, ik ga jullie verlaten. Morgen halen we een Golf 4 TDI Highline op
D -DOMI- Komt weleens kijken 18 aug 2013 #46 Ennnnnnnnnn, we zijn weer terug :jerry :jerry :thumb De diesel was overbodig geworden, we maken veel minder km,s dus moest er weer een benzine auto komen. En dit keer is het en Bordeaux rode Vectra B2 Sport 1.6i 16V geworden Ik zal nu gelijk een topic aanmaken zodat men daar kan gaan kijken. :thumb
Ennnnnnnnnn, we zijn weer terug :jerry :jerry :thumb De diesel was overbodig geworden, we maken veel minder km,s dus moest er weer een benzine auto komen. En dit keer is het en Bordeaux rode Vectra B2 Sport 1.6i 16V geworden Ik zal nu gelijk een topic aanmaken zodat men daar kan gaan kijken. :thumb
D -DOMI- Komt weleens kijken 18 aug 2013 #47 Ennnnnnnnnn, we zijn weer terug :jerry :jerry :thumb De diesel was overbodig geworden, we maken veel minder km,s dus moest er weer een benzine auto komen. En dit keer is het en Bordeaux rode Vectra B2 Sport 1.6i 16V geworden Ik zal nu gelijk een topic aanmaken zodat men daar kan gaan kijken. :thumb
Ennnnnnnnnn, we zijn weer terug :jerry :jerry :thumb De diesel was overbodig geworden, we maken veel minder km,s dus moest er weer een benzine auto komen. En dit keer is het en Bordeaux rode Vectra B2 Sport 1.6i 16V geworden Ik zal nu gelijk een topic aanmaken zodat men daar kan gaan kijken. :thumb