Doen of niet?

De kleurnummer: voor alle duidelijkheid: Z 298 XXFS 022

p201212095301.jpg

en nog wat int foto's

p2012120955.jpg

en wat blijkt, het kleurenscherm werkt wel... kerel had dat al een jaar afgeplakt omdat het toch niet werkte.. maarja ik weet natuurlijk niet of ie blijft werken...

p201212095401.jpg

p201212095402f.jpg

p201212095501.jpg

grtz

Die is wel full-options zeg. Ik heb evt. ook wel interesse in de stoelverwarmingsschakelaars.

Maar ik hoor het wel van je..

Tja. tis een CDX:

standaard op de B2 CDX:

El ramen voor en achter (was een van de allereerste dingen die ik verkocht van mijn CDX)

El spiegels incl verwarming (laatst verkocht)

CCRT700 radio met CCRT scherm (optioneel een NCDR navi radio met kleurenscherm)

Uitgebreide Boardcomputer met Check Control

Climate Control (alleen de kachelweerstand levert je al 50 euro op, dan heb je de ECC zelf nog)

Leeslampen Voor en Achter

Middenarmsteun voor en achter

16inch LM velgen

Kapjes boven de radiateur

CDX strips achterdeuren

==========================================================================================================================

Dat is geen miskoop hoor...

Navischermpje, meestal is de Flatcable slecht, en word het scherm grijs / wit als ie warm word.. (dacht ik gelezen te hebben hoor..

Willem

Hoi,

Nee een miskoop is het zeker niet... ik ken de hele historie van de auto ook, is nieuw gekocht in 11/2001 door een goede vriend van me. Heeft toen een hoop geld gekost!

Heb er ook nog een set verlagingsveren van irmscher + dakspoiler bij gekregen, dus heb wel waar voor men geld gehad..

Navi had ik op men omega b ook, deed ook soms raar heb ik toen laten herstellen door een bedrijf aan de Belgische kust, koste toen 90 euro voor te maken. Meen ecu- nog iets..

grtz Tijn

Terug
Naar boven