Zo, door vrij lange werkdagen een financiele tegenvaller is er een maandje vrijwel niets gedaan aan de kadetts..
Maar na flink wat over-uurtjes te hebben gedraaid ligt er komende weken weer een en ander in de planning..
De voorbumper van mijn grijze daily kadett is na weken lang in het wit eindelijk in de carossorie kleur..
Dankzij Bordeaux Beauty is hij weer voorzien van roestvrije wielkasten.. Ben daar errug blij mee want die roest was een doorn in mijn oog..
Van t weekend de boel weer even in de juiste kleur zetten..
Verder heb ik voor de D kadett een zeldzame grill op de kop getikt..
En ondertussen bezig met het opfrissen van de motor na een jaartje stil te hebben gelegen.. Motor loopt weer prima op de stappenmotor na.. Deze moet ik nog even vervangen omdat de motor vrij onregelmatig loopt, en bij koude motor zelfs graag 4000 toeren draait..
Distributie en waterpomp moet ook nog voor t mooie vervangen worden maar dat besteed ik uit aan mijn pa / opel-dealer.. Dit omdat ik nog weinig ervaring heb met 16v motoren.. :???: En er lichte haast achter zit omdat ik deze zomer de kadett als 16v op kenteken wil laten zetten bij het RDW..
-
Ook nog een nieuwe set velgen op de kop getikt bestemd voor mijn D kadett 16v..
Set : Schmidt Revolution in 15'' - 7.5J en 8.5J
grtz