als gezins auto rijden we een mazda 626 (1.8lx) bj 1999 (je moet haast wel een 4/5 deurs hebben als je (een) kind(eren) hebt, zijn we met ervaring achter gekomen, ook qwa veiligheid met vakantie's wil je dan toch wel een flinkere neus en kont achter de inzittenden hebben (voor het geval er iets gebeurd).
we zouden graag een opel corsa B erbij willen voor woon - werk - boodschappen (allemaal korte stukken en af en toe wat langere ritten naar vrienden) verkeer
de mazda rijd heerlijk, maar een 2e mazda 626 is helaas niet betaalbaar als extra wagentje

.
ik weet dat de opel ook betrouwbaar is en we zoeken een klein en licht wagentje dus kom je automatisch daar bij de corsa B uit.
foto's heb ik op dit moment niet, (helaas onlangs door een onbekend automobiel wat krassen op mijn portier erbij gekregen en politie doet er niets mee

. was in parkeer garage waar nota bena camera's hangen!! geschatte schade : 750 euro ivm metallic kleur.
mijn vrouw heeft de auto nu mee naar haar werk dus kan ook niet ff snel paar foto's maken
misschien vind ik er nog ergens tussen alle vakantie foto's wel een paar