Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een Opel Astra H van 2006 met 100.000km's en moet binnenkort mijn distrubitieriemset veranderen! Wel Ik lees hier en daar op site indien je je distrubitieriem wilt vervangen dat je best ook je waterpomp moet veranderen??? KLOPT DIT???
het hangt er dus vanaf of je de pomp kan vervangen los van de distri riem, of dat die er af moet om de pomp te vervangen.
ik dacht dat het vrij normaal was als dat in 1x moest omdat de distri altijd in de weg zat, maar er zijn dus idd een hoop blokken die dit niet hebben. Even (laten) checken dus
Ik heb een opel Astra 1.9CDTI 120pk van bouwjaar 2006 ! Dus Moet de waterpomp dan vervangen worden met de distrubitieriem of niet ? Want sommige antwoorden wel anderen weer niet???
Het zijn dezelfde motoren als in een fiat liggen. Daar lopen de waterpompen al kapot bij 100.000 km. En de vervangingsinterval bij fiat is om de 90.000km. Dus ik zou m gewoon vervangen.