@Vectra-gts C wrote:@81supporter wrote:@Vectra-gts C wrote:hoeveel moet het kosten om de distributieriem met rollen en waterpomp, thermostaat en bougies te vervangen.
de onderdelen koopt de dealer zelf in omdat hij liever niet wil dat ik ze bestel en hij ze monteert.
bij hoeveel euries moet ik het echt weigeren want ik weet niet welke prijs ik ong kan verwachten...
gr
Tuurlijk koopt hij zelf de onderdelen in.
Dat is 2 x winst.
Gewoon een garage zoeken met een nieuwe Nederlander er in als eigenaar.
Die doen niet moeilijk en zijn makkelijker met de rekening. :angel
ik weet 't niet, ergens in mn hoofd denk ik toch gewoon bij een erkende garage in plaats van een nieuwe nederlander of particulier iemand. is toch een gtsje en geen corsa of kadett ofzo.
en ga er ook nog mee op vakantie deze zomer 3000km heen 3000terug dus heb liever een paar euries meer dan goedkoop en niet goed of half werk.
Mijne staat hier in Eindhoven bij Speedy Nederland, maar zweer bij die eigenaren!
Wordt ie zelfs nog beter door nagekeken en gedaan dan door de dealer hier en stukken goedkoper.
En ik heb een C1 3.0 v6 CDTi, waar je ook niet iedereen aan laat sleutelen (mijne moet straks zelf 3x p.j. naar Polen heen en terug)